Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesouvisející, skutečná a nedosažitelný.

10. 09. 2013
8
7
866

Náznak včerejší nálady

vpíjí se pomalu do lógru na dně mého šálku čaje

nesmysl. Nesmysl.

 

Rychlý dech, brouzdaliště v přítmí pod schody

a voda teče z bytu číslo pět.

Jinotaje.

 

Jinota je a není

v nekonečném poblouznění,

- mezi námi -

kdy verše jsou jen

náhody.

 


7 názorů

zabedněná kočka:

dík za kritiku. Na stole mi žádný hrnek nehnije - kafe dokonce ani nepiju :-)

jojo, logr a šálky něčeho je prostě klišé - ale já nemám potřebu se odlišovat tím, že vymyslím nový opis, nebo to nahradím něčím vznešenějším. Zachycuju nálady a obrazy tak jak jdou, nezávisle na sobě, nesouvisející a spojeny jen mnou.

 

Tohle je minuta života v jednom malém penzionu, kde trávím dovolenou :-)

 

A Jungmanna na mě prosím nevytahuj - nesnáším ho, stejně jako celé národní obrození. Takže bych prosil nesrovnávat s ním.


dee-dead
12. 09. 2013
Dát tip

Zajímavý...

Ještě se k tomu vrátím, zaujalo mě to.

Tip.


Další báseň s konzumací čaje/kávy - povznesenou na nějaký tajemný vytržení z reality. Uplně vidim, jak ti na tom stole hnije ten neodnesenej hrnek.

některé obrazy se mi líbí, ale pak je zabiješ neumělou prací se slovy. 

cos čekal od: "jinotaje vs. jinota je", si člověk může jen domýšlet, ty druhý Jungmanne! totální volovina!

Ačkoliv je to plné trapností, nevyznívá to dohromady tak strašně, jako každá sloka zvlášť. Líbí se mi poslední, škoda, žes to zabil tím mizerným pokusem o slovní hříčku.

 


jorel
12. 09. 2013
Dát tip

ta pasáž s tou vodou z pátého patra je příjemně svěží


díky :-)


Sambuca
11. 09. 2013
Dát tip

Luxusní.


Diana
10. 09. 2013
Dát tip
Zajímavé, tajuplné, příjemná nálada. Hezká hra se slovy a obrazy ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru