Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úskalí přáteství...

12. 02. 2002
1
0
1260
Autor
Blaznivkaaa

je to jen, já nevím co to je, Mojí kámošce se předem omlouvám, že jsem to zveřejnila...musela jsem...bolí mě když se trápíš...a já se trápím s Tebou...

...a najednou mi přišla smska, byl to filtr na mobil, který mi říkal, že mi napsala moje nej kámoška mejlík, říkám si, podívám se na to až mě k tomu brácha pustí. Byl večer, tak jsem se ho pokusila nakřápnout, jestli bych si ten mejlík nemohla aspoň přečíst, kupodivu mě k tomu pustil, najel se seznam, napsala jsem Blaznivkaaa, heslo *****, to vám říkat nebudu, nejsem blbá, a ano jedna nepřečtená zpráva, otvírala jsem ten mejlík s takovou radostí, čekala jsem dobrou náladu, nějakej vtipnej textík, ale ten se nekonal... začátek ještě byl docela veselej, ale věta po větě, slovo po slovu, mi úsměv z tváře vyprchal, nevím jestli má cenu říkat co bylo obsahem textu od MOJÍ NEJ KÁMOŠKY, shrnutím...bojím se o naše přátelství, já mám kluka a jsem s ním téměř pořád a...a ona...já já se bojím, nechci jí jako kámošku nikdy ztratit, nikdy, mám k ní hodně velkej citovej vztah, znám jí sedum a teď osmým rokem...a ona si myslí, že na tohle naše přátelství doplatí, vídáme se míň, tak jednou týdně, oproti dřívějšku, kdy jsme se viděli téměř každý den. Chápe, že jsem teď zamilovaná, dokonce chce, aby mi to s mým klukem dlouho vydrželo, ale sama to nevydrží a já teď nevím jak se zachovat, jak jít dál, jak tohle všechno vyřešit...jak jí pomoct, jak si pomoct, jak NÁM pomoct...

Seděla jsem u televizi a najednou...


Manon2
27. 06. 2005
Dát tip
Tohle zná asi každý, kdo kvůli partnerovi ztrácí čas na kamarády ... je ale lepší si tu krátkou chvíli na ně najít! Teď to vypadá jako nějaká rada z časopisu pro dospívající dívky :)

Quido
16. 02. 2002
Dát tip
Rika se ze opakovani je matka moudrosti ale myslim ze v Bacilove pripade to neplati...Promin,nemyslim to zle ale...zkus uz napsat neco jineho nez jen tisickrat to same!!!!

Bacil
14. 02. 2002
Dát tip
Je to ze života, nepřikrášlené, tohle prostě život přináší. Já to chápu.

Košilela
13. 02. 2002
Dát tip
Najednou co?

Mozart
13. 02. 2002
Dát tip
asi receptář? %)))

Shaker
13. 02. 2002
Dát tip
A najednou jsem si .... :o) Promin,nechci to zlehcovat,ale myslim ze jestli je to nej kamoska tak by to kvuli tvymu stesti mela zkousnout,a jednou tejdne neni zas tak malo,nekdo vidi svou lasku jednou tejdne a co on si pak ma počít...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru