Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šimek - Olejnikov - Pech ....a Buddeus v Prahe

16. 09. 2013
0
22
2082

sebechvála mi nesmrdí

V pátek 11. října 2013 v 19. 00 hodin v Literární kavárně Řetězová proběhne společné uvedení nových titulů Nakladatelství Petr Štengl a o.s. Literis.

Číst budou: slovenský básník Aššurballit/Vlado Šimek, který představí svoji druhou sbírku Modlitba za Felvidék a poetka Daniela Olejnikov, která bude číst ze své sbírky KUR#Z praktickej poézie pre pokročilých. Dále se představí mladý talentovaný českobudějovický autor Miroslav Pech se svojí povídkovou knihou Napíšu Pavle.Kromě nich vystoupí i držitel Ortenovy ceny Ondřej Buddeus.  

 

https://www.facebook.com/#!/events/730227060327604/


22 názorů

Zbora
11. 10. 2013
Dát tip

Tak to jsem vážně nahranej, kruci!


zaki uz je v presove. takze si v prdeli kamo. he


Zbora
10. 10. 2013
Dát tip

To nevadí, půjčím si jí od Zaki až pojedu přes Bratislavu, ve Zvolenu ji nechám oxeroxovat, v Brezne svázat a pak jí dám babičce pod stromeček.


tvoja chyba. mohol si si kupit moju knihu za specialnu akciovu cenu 30 eur!


Zbora
09. 10. 2013
Dát tip

Posílám omluvenku, nepříjdu, hraju v Brně (fakt se nevymlouvám http://www.psytrance.cz/cs/party/liquid-factory-dungeon), ale štve mě to, vážně a opravdu. Tak snad to zvládnete i beze mě. Příště určitě, možná.


len kofolu. 


Zbora
20. 09. 2013
Dát tip

Vlado, ty už jsi zase pil?!


paja: chapem. vojtek. od cechov sa neda ani nic ine cakat

 

zbora: vrat sa k julce z metra a k dobrovodkesmu


Zbora
19. 09. 2013
Dát tip

Polib si Pavlu!


Pája
19. 09. 2013
Dát tip

pe pa! pe pa!


Zbora
19. 09. 2013
Dát tip

Jasný (smajlík).


to je v klude. ---ja beriem so sebou megaeda. ktory nezapasi v klietkach len pretoze mu to zakazala zenska


Zbora
18. 09. 2013
Dát tip

A sarkastický, ještě ke všemu.

Dobře, napíšu mu, že si má vzít boxerský rukavice a chrániče na zuby...


som nezny. -- mohol by dojst pepa straka


Zbora
17. 09. 2013
Dát tip

Seš čím dál tim protivnější. S věkem se to prej horší. Přijdu.


pája: no jo. na tom si topol a tri sestry vybudovali karieru. --- nepolibim.


Pája
16. 09. 2013
Dát tip

:-P polib mi pavlu ;)


Pája
16. 09. 2013
Dát tip

tak jsem si na dobrý adrese kus přečetla, člověk furt objevuje, že jo ;)

sympatické zpytování zpiťara ;)


cesi nikdy neboli narocni.


Pája
16. 09. 2013
Dát tip

jé, napíšu pavle, to je skvělej název ;)


nieco ma. --- ale vsak uvidis. mal by si to ak sa nemylim korigovat. --- pici skoro som tu jebol smajla.


vk
16. 09. 2013
Dát tip

má D. O. niečo na nete?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru