Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MĚSTO

18. 09. 2013
2
8
873
Autor
jarouch

Zhudebněné dílo. Melodie zněla při tvorbě. Následně dotvořena.

 

 

 

 

 

Co dělám v tomhle městě

všude by bylo líp než je tady



Lidi čuměj do výlohy

nemaj co ztratit

nemaj sebe



rádi mluví o věcech který jsou mi jedno

odpovědi neposlouchaj

nikdo jim neřek jak



Schoulím se do klubíčka, přestřihám dráty

Na tlukot srdce zesilovač ať to všichni slyší

někdo ještě žije, žijte prosím taky

někdo ještě žije, žijte prosím taky


--

Lidi jsou sami v tomhle městě

nemaj co ztratit

nikdo jim neřek jak

 

 


8 názorů

martinez
11. 11. 2013
Dát tip

teda ten Poslední není tvůj, no, ale líbí se mi taky  :o)


martinez
11. 11. 2013
Dát tip

a taky se mi líbí Zázvor, Továrny, Repercussion i Poslední track..


martinez
09. 11. 2013
Dát tip

jé, to je výborný - já teda samotnej text už neposoudím, já to rovnou slyšela ale hnedle si to někam založím  :o)


jarouch
21. 09. 2013
Dát tip

:-D


Fouraix
21. 09. 2013
Dát tip
trošku jako píča z hoven

Zbora
18. 09. 2013
Dát tip

:)

Aneb, text je zde prostředek a součást - přesně, ono se to pak už taknějak nedá oddělovat...

Tak ať se daří.


jarouch
18. 09. 2013
Dát tip

Díky za kritiku. Máš naprostou pravdu: Ani se mi to na písmák nechtělo dávat, vzhledem k tomu že samotný text bych to v životě nepublikoval, neb to nemá dostatečné kvality a považuju to vlastně jen za niterný povzdech (ale důležitý). Nakonec jsem ale neodolal a hodil to sem, asi kvůli potřebě ohlasů; možná právě proto, abych tohle slyšel. Bez hudby tam vůbec není to vše, co jsem chtěl říct. Aneb, text je zde prostředek a součást, ne nositel a stěžejní pilíř.

Osaldová... Vezmu to jako výzvu.


Zbora
18. 09. 2013
Dát tip

Schválně jsem si nejdříve přečetl text a pak až pustil celek. Je kouzelný vždycky pozorovat, jak to zafunguje s hudbou. Text sám o sobě sotva obstojí. Je to takový nemastný neslaný mentorský samožerský pseudosociální klišé, co ze všeho nejvíc působí dojemnou snahou sdělit, jak vyjímečně jiný jsem... Ovšem s podmazem hudby to dostává úplně jiný rozměr a hned je to několik úrovní výš. Mimochodem ten track je vážně skvělej. Projev taky slušný. S těmahle nástrojema a syrovostí by asi působivě vyzněly i texty od Osvaldový.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru