Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu LXII

15. 02. 2002
3
0
7009
Autor
papouch

Všichni brouci v Olomouci
na poplach ať začnou tlouci
růže skvoucí
ňadra dmoucí
planu láskou nehynoucí
Hézký, skoro jako: kolouch s mouchou chvíli pouhou plovou spolu dlouhou strouhou

Koom
03. 09. 2002
Dát tip
Přiobléci ňadro skvouci? Byla by to šutru škoda to ať ji spíš vezme voda

Toxman
18. 02. 2002
Dát tip
Prokleti: Škoda, zbytečně pesimistické pojetí světa. Ale přece v Holomóci vyléčijó doktoři těma syrečkamá snáď všecko né ? :-)))

zolli
18. 02. 2002
Dát tip
No možná sochaři došel šutr a nemohl ji doobléci, tak tam teď musí stát chuděra polonahá. :o)

Petula
17. 02. 2002
Dát tip
V Olomouci strojvedoucí kotel párou břich piv dmoucí o ňadérko se otroucí krovkama nožkama brouci pod kamenem vševědoucí na radnici nehynoucí slávy svojí renesanční strojvedoucí za finanční úřednicí s těmi ňadry spěchá s červivými jádry...

░▒▓-_-▓▒░


Lyryk
16. 02. 2002
Dát tip
:-)

Falka
16. 02. 2002
Dát tip
V Olomouci žádný brouci neslyším už týdny tlouci Stojí asi frontu v davu (neklidném a hlučícím) na podivnou broučici co ti pomotala hlavu

papouch
16. 02. 2002
Dát tip
:-) tato ftákoina mě přednapadla při pohledu na sochu ženštiny stojící na olomoucké Radnici, an jí z hávu vykukuje ňadro :-)

Tynic
16. 02. 2002
Dát tip
Každý máme svoji Olomouc :o)

Astalavista
15. 02. 2002
Dát tip
:)

:-)))

clovrdik
15. 02. 2002
Dát tip
:-) býti broukem, to je soda, cestu zkřížila mi Škoda, to když místo na vozy koukám ženskejm na .... ( doplňte si sami ) :-)))

Bacil
15. 02. 2002
Dát tip
Připomnělo mi to blbůstku mého kamaráda Zbyňka Zavadila, která vyšla odhadem tak před patnácti lety v časopise CVČ (tehdy DPM) v Brně-Lužánkách "Zvonek": Olomoučník Koupil jsem si olomoučník v Olomouci. Rozbalím ho - fuj, lezli z něj brouci! Jeden brouc, druhý brouc Nenávidím Olomouc! Ale to je o něčem trochu jiném :-))

DarkMind
15. 02. 2002
Dát tip
:))))

kafka
15. 02. 2002
Dát tip
Hurá!

Toxman
15. 02. 2002
Dát tip
Hmm, myslim, ze Jara Da Cimrman to slozil trosinku jinak (viz Dlouhy, siroky a kratkozraky :)).

horák
15. 02. 2002
Dát tip
Měli byste to s clovrdíkem dát dohromady, tipy by vám narůstaly geometrickou řadou. Jdu nahlédnout na blbůstky minulých dní.

Vio
15. 02. 2002
Dát tip
človrdíku, ... na nohy? ;-)))

clovrdik
15. 02. 2002
Dát tip
Vio, měl jsem pocit, že máš vštší smysl pro rým :-)))))))))))))))

Vio
15. 02. 2002
Dát tip
Stárnu... smysly mě opouštějí ;-)))

zolli
15. 02. 2002
Dát tip
Že by vnady v Olomouci pomohly zas hercně tlouci? Inu ona ňadra dmoucí, dědečku náš vševědoucí, jistě mají značnou sílu. Asi z olomouckých sýrů. Proto ať vzkvétá sireček, do láskyplných chvileček.

Prokletí
15. 02. 2002
Dát tip
jenže potom mermomocí trošku pohlavních nemocí chodec klidně nachytá potom týdny u doktora lečí si svá "všechno" chorá chudák, co se nalítá v nemocniciv Holomóci ;o)))))) m.

Nuitík
15. 02. 2002
Dát tip
Chi chi, to je dobrý!!!

Krel
15. 02. 2002
Dát tip
to abych se začal koukat po ulici v tej našej Holomouci..:-))

Popelucha
14. 02. 2002
Dát tip
okrouhlý bok tetřívek tokytok *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru