Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

deset

15. 02. 2002
9
0
1320
Autor
čtyřicet

z televize po mně

pomrkávají hvězdně

přisprostlé kozy

obrvené bradavky

krásnoočka zelená

 

odjinud hryžu oříšky svědomí

nořím se do punkevní minerálky

odpaluji   cigaretu od cigarety

jak rakety s doletem

kamsi

 

já nevím

někam to jede

tahleta doba

krasových minerálek, oříšků a cigaret

prsatých prvoků

z králíkárny

(z okna  zítřejšího hlubokého vesmíru)

 

za oknem strniště

sklizených roků

na čele popeleční cejch

závazek dalších  světelných let

 

jednou

jsem stál na růžovém paloučku

doufal jsem vrátit se

kamkoli


Climaster
18. 02. 2002
Dát tip
..no podle mě těch hodně slov dohromady právě vytváří ten celkovej relativně chaotickej obraz...který je zakončen perfektní myšlenkou...:o) ****!!!!

Lyryk
16. 02. 2002
Dát tip
:-)

kafka
15. 02. 2002
Dát tip
všema deseti

DarkMind
15. 02. 2002
Dát tip
hmmmmm..... páči... -t-

Pepo
15. 02. 2002
Dát tip
Tip.

Print
15. 02. 2002
Dát tip
:-)*!

MCMLIII
15. 02. 2002
Dát tip
skvělý popis vnitřních pocitů, neotřelá spojení :-) Dobrý ***!

hermit
15. 02. 2002
Dát tip
Já nevím, není tam moc životního mudrování? ;-) hezky ilustruješ atmosféru zamyšleného a trochu hořkonostalgického bafání u TV, ale používáš na (tebe( a na můlj vkus příliš mnoho slov, abys řekl totéž... taky toho přemítání je tam imho příliš - jakoby se to celé nějak dost drolilo... z televize po mně pomrkávají hvězdně přisprostlé kozy obrvené bradavky - proč to opakuješ? krásnoočka zelená odjinud hryžu oříšky svědomí - :-/ (i když to chápu) nořím se do punkevní minerálky (punkevní? punkevní je přece minerálka vždycky, ne? ;-) odpaluji cigaretu od cigarety - !!!!! jak rakety s doletem kamsi - imho moc slov já nevím někam to jede tahleta doba - to je IRONIE, nebo Nedvědovatíš? ;-) krasových minerálek, oříšků a cigaret - čárka? proč? u tebe nečekaná... prsatých prvoků z králíkárny (z okna zítřejšího hlubokého vesmíru) - opakuješ motiv ralety s doletem kamsi - je to záměr? za oknem strniště sklizených roků na čele popeleční cejch závazek dalších světelných let - celé je to moc ukecané, až se tomu u tebe divím.... (?) jednou jsem stál na růžovém paloučku doufal jsem vrátit se kamkoli - skvělé, líbí! (tentokrát bez tipu) (ale rád si to nechám okomentovat ;-)

rovan
15. 02. 2002
Dát tip
Já to chápu,jsem r.1962...

čtyřicet
15. 02. 2002
Dát tip
Hermite, dík za kritiku, budu přemýšlet... Měnit to asi nebudu, spíš napíšu variantu.

Casenka
15. 02. 2002
Dát tip
Není to mé cup of tea.

Janis
15. 02. 2002
Dát tip
*

Astalavista
15. 02. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru