Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jen

18. 11. 2013
20
9
1001
Autor
Impresse

 

pár krajíců si namazali

navzájem

nesplatili vysněný svůj

podnájem

pak med kolem úst

a dotekový půst

 

v pohledech zmírá(š)

 

podzimně provoněná hlína

smutkem znavená

pokulhává

mrazem uvadá

a pak zpívá

zas

pevným stiskem zápěstí

 

sněžnou

něžnou je pověstí

jen

minulých dní


9 názorů

Danny
25. 11. 2013
Dát tip
*

Impresse
24. 11. 2013
Dát tip

děkuji Vám všem! :-)

 

 

 


Markel
24. 11. 2013
Dát tip

můj šálek, moc *


Oldrich
21. 11. 2013
Dát tip
Přesně takový text, které mě rozčilují. Stále se snažím přijít na to proč. Nějak vhodně to pojmenovat. Mám totiž pocit, že ten problém je ve mně. Že je to třebas dobrý text, akorát já nejsem dobrý čtenář. Ale rozčiluje a zkusím tady říct proč. Ber to s rezervou. Vnímám v tom jistou logickou, myšlenkovou a tedy i stavební nedotaženost. Co znamená nesplatit vysněný svůj podnájem? Protože, když člověk vezme čisto do slovně, tak je to dokonce trochu banální. A mám-li brát přeneseně, potřeboval bych aspoň mírně naznačit, kudy se mám ubírat, neboť bez toho je tolik možností, že nějak nevím, kudy se vydat, aby to bylo správně. Ne, že bych se tolik bál zasahovat do něčího díla, ale nechce se mi jako čtenáři dodělávat něco, na co se autor vykvajznul. Takže nakonec ten podnájem trochu kulhá o berličce poměrně slušného rýmu. Něžná pověst je pak úplně stejný případ a tak dále. Sečteno, podtrženo, neumím to číst jinak, než poněkud banální text trochu sladký a několika nezbytnými cingrlátky.

prost
19. 11. 2013
Dát tip

moc pěkně napsaný.


Čudla
18. 11. 2013
Dát tip

/*


Danny
18. 11. 2013
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru