Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povedz

16. 02. 2002
6
0
1527
Autor
NoHead

napísané dávnejšie, ale aj dnes sa trošku hodí ... to som už tuším niekde písal :o)

Povedz tme

aby dnes nechodila

aby som sa nemusel báť

že znovu v každom jej záhybe

uvidím

Tvoj obraz.

 

Povedz slnku

aby viac nesvietilo

aby mi moja tvár v zrkadle

nepripadal tak ...

bez Teba.


Bix
01. 08. 2002
Dát tip

Dabi
01. 03. 2002
Dát tip
Tak velmi ju miluješ ? Zase krásne ! :) Máš můj t*

Sýkorka
25. 02. 2002
Dát tip
Nevolaj ma vrabec!!!!!!!! No a k tvojej otázke, nechýba mi tam zápor. Je to tak, že k tebe princeznička patrí, lebo ju ľúbiš aj napriek tomu, že tam chýba, vieš? Proste ťa tvorí, lebo je kúskom Teba :o).

Sýkorka
24. 02. 2002
Dát tip
NoHead: Presna tak, si celý len so všetkým, čo k Tebe patrí aj keď tam patrí princeznička.

Krel
24. 02. 2002
Dát tip
!!*

NoHead
24. 02. 2002
Dát tip
Vrabec, nechyba ti niekde zapor? Alebo chces povedat, ze k sebe s princeznickou patrime, resp. ona patri ku mne. Alebo myslis, chybajucu princeznicku? Alebo co? No tak ci tak ... stale som cely.

fuckie
23. 02. 2002
Dát tip
v Baladě pro banditu hovoril otec Eržiky Šuhajovi: Poznáš jiné, ona taky... je to cynismus ale pravdivý *

Pepo
18. 02. 2002
Dát tip
***!

Bix
18. 02. 2002
Dát tip
Vieš, je dobre, ak by si v tom zrkadle dokázal vidieť aj seba...nie polovičného... je to mäkké, inak mlčím...

NoHead
18. 02. 2002
Dát tip
Bix: V tom zrkadle sa vidim celkom cely, aj s tym co mi chyba. Prave tie chybajuce veci/casti/ludia/princeznicky dotvaraju obraz cloveka - mna.

Naso
17. 02. 2002
Dát tip
povedz tme, aby nechodila... to je akoby pokus o zastavenie slnka alebo prikázanie vodám, aby tiekli naopak. A to všetko pre ňu. Pôsobivé. T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru