Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu LXXXI

05. 03. 2002
1
0
4933
Autor
papouch

Kruci,
vnuci,
netvařte se toporně,
když vám šlapu na škorně!
Shammann
12. 03. 2002
Dát tip
Někdo řvát musí!!:-)

jazz
11. 03. 2002
Dát tip
ale nám to vůůůůůůůůůůbec nevadí.......papouchu díky....

Shammann
07. 03. 2002
Dát tip
Já myslel že papoušci jenom blbě řvou- to se omlouvám všem papouškům protože papouch mi otevřel oči ještě skládají různé říkanky

Leclajr
07. 03. 2002
Dát tip
Tak to mi ušlo Papouchu

zolli
07. 03. 2002
Dát tip
Shammann jo a ještě takyýý děsně řvou :o))))!

:o)

Nosferatu
05. 03. 2002
Dát tip
tak na to,že to sem cpeš skoro každej den tak to stojí doopravdy za nic...

papouch
05. 03. 2002
Dát tip
:-) Nikoliv skoro každej den, ale každej den. :-) Unikla Ti prvotní myšlenka Ftákovin .. Nejde o to, aby to moje "za něco stálo", jde o to, že pod to do kritik další připojují svoje, hračičkaření, srandičky, překrucování rýmů a podobně... Pravda, něco se nepovede, ale u některých Ftákovin vznikla snůška překrásných blbinek, (určitě lepších, než moje!), někteří písmáči píšou pravidelně (Bacil, zolli.... .. ) Skutečně se svými hloupoučkými rýmy ve Ftákovinách nechci řadit mezi umělce... :-)) Jde o to, abysme si hráli :-) Koneckonců, myslím, že díky Ftákovinám se tato činnost (připojování svých nápaditých srandiček u cizí blbůstky) na Písmáči rozvinula. Víš, že před rokem bylo na Pí. o dost míň srandy...? :-)

pino15
05. 03. 2002
Dát tip
ano !!!! jsem hráč ! a žádnej sráč :o)) :o))))))

Krel
05. 03. 2002
Dát tip
božínku..:-))

pino15
05. 03. 2002
Dát tip
dodatečně se omlouvám za skoroneslušný slovo :o))

Bacil
18. 02. 2002
Dát tip
Tvářiti se toporně, to zní vážně odporně. Žena je, leč škorně není žádný důvod k topoření.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru