Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu LXXXII

06. 03. 2002
1
0
4276
Autor
papouch

Jednou vás pozvu na jízdu parním vlakem,
ať poznáte poezii páry,
kolomazi, sazí...
Koleje, tam v údolí křivolakém
nadchnou vás,
kamarádi drazí
Petula
08. 03. 2002
Dát tip
Jede jede malletka vrtí se jak baletka Jede jede k Obratani třese se na všechny strany Veze Jirku Velkýho jak se patří sťatýho... Nad tím Papouch vrtí hlavou Big_George jezdí malou drahou On totiž nakřivo klátě vozí se na Křivoklátě dřevěnými vagóny s kytarovými tóny...
Slovníček: ► Malletka – parní lokomotiva konstruovaná k projíždění oblouků o malém poloměru, která má dva samostatně poháněné podvozky na otočném čepu – každý s valstním parním strojem. Pojmenována dle svého autora. (Současné motorové a elektrické mašiny mají většinou též samostatně poháněná kola v podvozcích...)
||/-_-\||

Bibša
08. 03. 2002
Dát tip
:-))))))))))))))))))

Nuitík
08. 03. 2002
Dát tip
:o) ho ho hóóó :o)

Ženatej
06. 03. 2002
Dát tip
Jo, věřím, že "v údolí tom křivolakém" budeme dozajista poeticky napařeni...

Krel
06. 03. 2002
Dát tip
dobré...

zolli
06. 03. 2002
Dát tip
..no zato já Tě k nám do Zubrnic nevemu a nevemu, i když bys mě ukecával.....je to to malebný nádraží z Rebelů...a já takýýýý REBELUJU, a nevemu a nevemu.... :o))) No dyk to nejni tak dávno co u nás měla jet pára tu trať do Prahy, sem se tam zrovínka nachomejtla, jenže mašina jim skoláábovala.....tak jen chudinka funěla na perone a jelo se elekricky...jen se mě neptej, co to bylo za potvurku, nevím, jen vim, ze z ni vyfukovalo a čadílo.

Dabi
06. 03. 2002
Dát tip
Hezký a škoda,že to nemůžu slyšet v podání autora ...:) Máš můj t*

Bacil
18. 02. 2002
Dát tip
Jest atmosféra jízdy vlahá, jenže je dráha dnes dost drahá. Je dražší nežli kamarádi což na tom plánu mírně vadí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru