Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lambda

Výběr: Jinovata
30. 11. 2013
9
7
1065
Autor
CorrimsonTom

Při cestě domů
ze mše v baru
stavil se u křoví

a chcal

hned vedle BASTA FIDLI
napsaného na hřbitovní stěně.

To, Bože, máš za to,
co nám dáváš.

Projela tramvaj
a jím projel blesk.

Byla bouřka.
A pod šuměním spěchajících deštníků
zůstaly jako pomník
do chodníku zapečené boty.


7 názorů

meralda s.
02. 03. 2014
Dát tip
*

Annastazie
20. 01. 2014
Dát tip

:)!


Antoncek
19. 12. 2013
Dát tip

no toto?

ještě že svou víru neodvozuji od "nepřijatelnosti smrti pro savce Homo sapiens sapiens" a od toho, kolikrát mi pan farář nafackoval..... (vůbec nikdy, do náboženství jsem přestal chodit ve druhé třídě ZŠ ze své vůle po výroku, že tomu stejně nevěřím, zatímco si rodiče zvali do sborovny tacoví hodní normalizační učitelé že prý mi tím kazí budoucnost....)

a teď  teprve kápnu božskou: sarkazmus vůči těm nahoře je mi hodně blízký, jen se snažím chlapácká gesta fakt víc uvozovkovat.


Oldrich
01. 12. 2013
Dát tip

Až asi na synonymické drobnosti se mi moc pěkně pozdává! Taky bych tě zařadil do výběru. Jen drobně vyčistit. Tip dám. BASTA FIDLI a To máš, Bože, za to... (Akorát si teda ještě soukromně přemýšlím, proč ta lambda, jako sedí mi to k tomu a tak nějak ke všemu, ale nedokážu najít vědomé racionální propojení)


e.eucrow
30. 11. 2013
Dát tip

jo. dobre zachytene*


a2a2a
30. 11. 2013
Dát tip

moc se mi to líbí, má to obsah, docela závažný, ale umně ve výrazu lehounce napsaný a vtipně odlehčený, navíc nápady ...mše v baru... ...basta fidli ns hřbitovní stěně...


Jinovata
30. 11. 2013
Dát tip

Suverénně napsáno.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru