Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máte rádi Písmáčka?

05. 12. 2013
7
43
2820
Autor
.duke.

A jak moc?

Myslíte si, že je to dobrej server?

Je opravdu literární?

Dáváte si rádi tipy?

Milujete tu někoho?

A koho?

 


43 názorů

.duke.
27. 07. 2019
Dát tip

taky te miluju, vedle sebe.. bafam z fajfky.. 


agáta5
26. 07. 2019
Dát tip

miluju tě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


.duke.
26. 07. 2019
Dát tip

já jsem egil


agáta5
24. 07. 2019
Dát tip

hóódně

jo

jo

jo

jo

egila


Umbratica
01. 12. 2017
Dát tip

Miluju všechny,kteří mi dávají tipy a taky miluju autory,kteří mě dokážou pobavit.


.duke.
27. 11. 2017
Dát tip

tak ji obnov - třeba tím, že napíšeš, koho tu miluješ neasi


Umbratica
27. 11. 2017
Dát tip

Pár dadaistických otázek a jakou to vyvolá diskusi...

Proč tu diskusi neobnovit ? - Píše se rok 2017. - Jeden (zbytečný?) típek tak říkajíc z budoucnosti.


.duke.
07. 11. 2017
Dát tip

nefňukej, movsárku


Movsar
03. 11. 2017
Dát tip

s tímhle jdi do mateřské školy, blbečku.


feferonka
12. 12. 2013
Dát tip

Já jsem se tu zabouchla už před mnoha lety a dodnes mám šimrání v podbříšku, když vidím, že je online, jakoo.  ;) Jinak písmák mě už nebaví, páč většina dobrých bavičů (i spisovatelů) odsud odešla. (až na tebe, samože, ty jsi nejlepčí. ;)smrdí tu jen ti, co ty protiroudové vykopali a tak to tu hnije, žádnej pohyb. Ale tak... jsem ráda, že jsem zde dospěla. Díky, Písmáku!


Garth
09. 12. 2013
Dát tip

admini jsou moudří, nelze s nimi komunikovat napřímo, ale můžeme se učit z jejich činů. admin zde svým zásahem a promluvou v podstatě vystihl určité spektrum kvalit písmáka. na nás je teď, abychom jeho čin správně vyložili. trochu mi to připomíná inkvizitora z červeného trpaslíka.. akorát tady adminovi chybí ta kouzelná rukavice.

 


Fouraix
09. 12. 2013
Dát tip
nic nemizí. už je dávno pryč. po změně designu na tendle vellin zblitek vše vyfičelo snad ještě během toho samýho roku. ale japkonoc byla důstojná tečka, to zase ano.

jaza
07. 12. 2013
Dát tip

miluju všechno, ale dřív píšící nepíšou a píšou dřív nepíšící a ty nikdo neoznačí nikde takže nevim, ale miluju všechno.. a tip žejo


.duke.
07. 12. 2013
Dát tip

celej dassler.. to mě vůbec nepřekvapuje ;)


reka
06. 12. 2013
Dát tip

ted, jak to pises, duku (reaguju na tvuj druhy koment), taks mi pripomnel, ze mi dassler jeste dluzi za uvodnik tricko. Nikdy jsem ho nedostal. I kdyz se zajimal o mou velikost. A to jsem byl tak zvedavy, jak pismacke tricko vypada.


.duke.
06. 12. 2013
Dát tip

Zaprděnce jsem taky miloval. Škoda, že odešel.


devian
06. 12. 2013
Dát tip

kdysi jsem miloval Zaprděnce, kamsi však zmizel. stejně jako všichni ostatní. zbyl jsem tu jen já. sám.


Janina6
06. 12. 2013
Dát tip

Seznam dodám později, je to časově náročný.


.duke.
06. 12. 2013
Dát tip

Takže to enní StvN s Tragicusem? ;)


Janina6
06. 12. 2013
Dát tip

Když ono je vás víc, tak si nic nenamlouvej  :-)


.duke.
06. 12. 2013
Dát tip

Já vím, kdo to je, Janino! Prima, že ses tady zabouchla, tak to má bejt!


Janina6
06. 12. 2013
Dát tip K3

Ale jo, mám ráda Písmáčka. Už to není ta romantická zamilovanost jako na počátku, místy si pěkně lezeme na nervy, on mně a já jemu, občas je to ztráta času. Naštěstí se dá počítač vypnout.

Neznám moc jiných literárních serverů pro srovnání, ale Litera ani Totem mi lepší nepřipadnou.

Jo, miluju tu někoho. A neřeknu :-)

Admini, proboha, nechte duka žít. Mrtvých je tu až dost.


.duke.
06. 12. 2013
Dát tip

No, Admine A, myslím, že tvoje deliberovaná aktivita na tomhle serveru a stigmatizace děl návštěvníků serveru, nedělá server lepším, spíš ho ničí. Jako v té zemi, kde se nesmí zpívat. To je mrtvá země. A poklidné vody, které tu ty tak aktivně vytváříš, jsou vody, ve kterých už se nikdo nevykoupe, protože v nich nic neplave.


Norsko 1
05. 12. 2013
Dát tip

Z čeho soudíš, že je hloupá? Nejsi hloupý spíš ty, když si to myslíš?


Admin A
05. 12. 2013
Dát tip

Problém Písmáka není v nedostatku hloupých diskuzí.


Norsko 1
05. 12. 2013
Dát tip

není třeba vířit poklidné vody písmáka dalšími.? já myslím, že je. to bahno, jehož jsem svědkem, je k nesnesení. je


Admin A
05. 12. 2013
Dát tip

Duke, zanech planých výkřiků o svobodě slova. Kde chybí autocenzura, musí nastoupit cenzura.


Admin A
05. 12. 2013
Dát tip

Nejsem převlečený papouch, ten je mnohem horší :) Odsunul jsem to, neboť zde není o čem diskutovat, tohle je jen další provokace.

Podobných diskuzí tady bylo mnoho, není třeba vířit poklidné vody písmáka dalšími.


Norsko 1
05. 12. 2013
Dát tip

Proč se ptáš? Vstanou noví papouši


.duke.
05. 12. 2013
Dát tip

Třeba duch Písmáčka mizí díky podobnej Adminům A, kteří tu sedí na svobodě slova.. Kristepane, tohle se tu fakt opakuje jako kolovrátek.. Zkáza serveru: Admin A


.duke.
05. 12. 2013
Dát tip

Už sem psal Derovi, co se to tu zase rozmohlo. Dost děsivej ten Admin A. Není to převlečenej papouch?


Norsko 1
05. 12. 2013
Dát tip

Nemažte ho. Nepřesouvejte. Je neškodný. Stejně nic nezacháníte, není co. Dost šikany


.duke.
05. 12. 2013
Dát tip

Důvod Admine A? Proč si stáhl diskusi z hlavní strany?


.duke.
05. 12. 2013
Dát tip

Důvod?


Admin A
05. 12. 2013
Dát tip

Odsouvám z hlavní strany


.duke.
05. 12. 2013
Dát tip

Jasný, to máš dobrý. Já su třeba slepej a píšu na klávesnici s braillovým písmem. A rozumím ti, že jsi opatrný.

Podle mě duch Písmáčka vzal za svý, když dassler server prodal. Pak totiž lidi přestali mít možnost dostat za úvodník tričko nike či adidas.. Byl to přece jenom správnej kluk ten dassler..


Norsko 1
05. 12. 2013
Dát tip

Mám oči a vidím


.duke.
05. 12. 2013
Dát tip

Jak se to stalo, Rosti? Víš o tom mizení něco více?


Norsko 1
05. 12. 2013
Dát tip

Miluji ducha tohoto serveru, který bohužel, jak pozoruji, nenávratně mizí do propadliště literárních dějin


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru