Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec Písmáka

16. 12. 2013
5
42
1863
Autor
Narvah
To, že se server zpomalil, je dle mého dobře. Konečně něco v tomto zrychleném světě beží pomaleji, než je zvykem. Myslím, že vize konce tohoto serveru je dle dostupných informací nyní docela reálná. Provoz každýho serveru něco stojí, i ta rychlost, na kterou jsme si tu zvykli. Já Tě chápu, Dero. Raději jsem si stáhl všechna svoje díla. Dokud to jde. Jenže: co když Písmák opravdu přestane existovat? Co budete dělat?

42 názorů

papouch
18. 12. 2013
Dát tip

mchecht :-)))


jaza
18. 12. 2013
Dát tip

diskuze sou nuda pište nějaký belétrie spíš


Narvah
18. 12. 2013
Dát tip
Tak papouch si soudruha osvěží, u Admina A těžko říct, jaké má chlapec zázemí - pravděpodobně dominantní otec s autoritiativním způsobem výchovy.

Narvah
18. 12. 2013
Dát tip
Jani, dík! Za zastání ;)

Narvah
18. 12. 2013
Dát tip
Matr, taky tě limuju, to je jistý ;)

Narvah
18. 12. 2013
Dát tip
Mám dobrou zprávu pro všechny přispěvatele této diskuse. Server prozatím nekončí, bude existovat dál, pod Derovým vedením. Co se týče Admina A, již brzy pojede i se strejdou papouchem na zimní převýchovný tábor, každý ovšem s jinou zakázkou. Strejda papouch podstoupí Zakladní detoxifikační kůru. Admin A kurz Procvičování kognitivních funkcí 1 (se zaměřením na rozlišovací schopnosti, v kterých je u něj zjevná nedostačivost), dále základní kurz Virtuální etika a morálka 1 a poslední, a to mě velmi těší, kurz Jak se vyhnout kyberšikaně v roli administrátora. Uvidíme, jak se chlapci osvědčí, s čím se vrátí. Moc bych jim přál, aby jejich převýchova měla aspoň nějaký smysl a na serveru opět zavládla svoboda.

Janina6
18. 12. 2013
Dát tip

Díky, ale já vkládám třeba ta oznámení k Povídce měsíce, a je neuvěřitelný, jak se nedá obyčejným zkopírováním vložit do textu třeba klikací odkaz na povídku (dřív to fungovalo, teď tě to nutí vyrábět tabulky...)... ale to nechci rozebírat, to je už fakt mimo téma :-)


Janina6
18. 12. 2013
Dát tip

Díky za avíza, nevím akorát, co jsem provedla feferonce, jinak v pohodě :-) Písmák je podle mého názoru už nějakou dobu v hlubokém propadu, co se týká talentovaných autorů a lidí, kteří chtějí aktivně něco dělat.  Podle toho taky vypadají třeba redakce. A mrzí mě, že některé "technické" záležitosti na Písmáku nefungujou, třeba vkládání děl už je spíš sázkou do loterie, jak to asi bude vypadat :-) zatímco adminstvo se věnuje přesouvání děl mezi kategoriemi. Je fakt, že když se člověk podívá v prosinci, že Dero tu byl naposledy v srpnu, není to moc povzbudivé.  Takže proto mi Narvahova diskuse připadne nikoli "mimo téma". Beru samozřejmě s nadsázkou, že by měl Písmák zítra přestat existovat - ale zdravě zrovna nevypadá...


Admin A
17. 12. 2013
Dát tip

"Tak Admin A už maže moje reakce i v sekci Adminů."

Mýlíš se, narvahu, tvůj výlev jsem nesmazal, ale přesunul do Mimo téma ;)


papouch
17. 12. 2013
Dát tip

:-)))))

jen si blafněte

kdybyste jen věděli, jak jste mimo... áách! :-))


feferonka
17. 12. 2013
Dát tip

Sry nezúčatněným za avíza : s úctou fefe


feferonka
17. 12. 2013
Dát tip

Narvah - Miluji tě

Janina6 - najdi si jinej otvor

R.L. - ty taky

papouch - neser


Oldjerry
17. 12. 2013
Dát tip

Bože, abych jen nesrandičkoval... 5. prosince jsem oslavil osm let na Písmáku.  Vím, že v té flašce čiré tekutiny se občas trochu zakalí. To už víte všichni, zejména ti, co jsou skoro dvakrát déle, než já. Od doby, kdy Písmáka vzal Dassler a zejména potom Dero, k tomu nedochází tak často  a i to zakalení není tak tragické. No - a nakonec se VŽDYCKY vyčeří, skrz flašku je zas bezva vidět a jede se dál. K zakalování »společných« tekutin dochází občas v každé komunitě... jde o to do jaké míry a na jak dlouho.

Pište a kašlete na kalení a když zakalit - tak deset rezek v nějaké knajpě. Přeji všem hezké Vánoce se vším všudy včetně sexu... no - a já holt! už jen se vším všudy............


Oldjerry
17. 12. 2013
Dát tip

Co máte proti  papouchovi, do pytle? Dejte mu oříšek a bude v pohodě...


Janina6
17. 12. 2013
Dát tip

Papouch opět adminem? No potěš...


Narvah
17. 12. 2013
Dát tip
Aha, tak teď už to chápu. Papouch je opět admin. Tak to jde server do hajzlu. Pokud dělá admina vychlastanej organickej ubožák.. Už se nedivím..

papouch
16. 12. 2013
Dát tip

sám seš hnus, narvahu :-P

a provokatér navrch


Narvah
16. 12. 2013
Dát tip
Tak Admin A už maže moje reakce i v sekci Adminů. Tudíž již není možné užít pravidlo serveru: "Pokud se uživatel domnívá, že administrátor zasáhl v rozporu s těmito pravidly, řeší situaci v diskusi adminského klubu." protože ji Admin A hned vymaže a ponechá tam pouze to, co se mu hodí. Takovej hnus už tu kdysi existoval.

Narvah
16. 12. 2013
Dát tip
To je mi úplně jedno, koho ještě přesuneš.

Janina6
16. 12. 2013
Dát tip

Ano, do tmy :-)


Admin A
16. 12. 2013
Dát tip
Tohle je jen výkřik do tmy. Lakrov přesunu taky, neboj ;)

Narvah
16. 12. 2013
Dát tip
Proč mi přesouváš díla z diskusí do ostatní nezařaditelné, Admine A? To už je podruhé v krátké době! Prosím sekci Adminů o vyřazení Admina A ze sekce. Jeho činnost je dlouhodobě deliberovaná, pravděpodobně má na tomto servu pocit omnipotence. Pokud má být tento server otevřeným prostorem, je třeba se podobných zakomplexovaných individualit zbavit.

Janina6
16. 12. 2013
Dát tip

Admine A, tato diskuse není o nic horší než diskuse Lakrova, kterou jsi nechal na hlavní straně a neudělal z ní "Ostatní nezařaditelné". Narvah je zde z nejasných důvodů perzekuován. Protestuju!!! Jdi se vycpat!!!


Janina6
16. 12. 2013
Dát tip

Ejhle, Dero žije?


Admin A
16. 12. 2013
Dát tip

http://www.pismak.cz/index.php?data=newsdetail&id=200


Janina6
16. 12. 2013
Dát tip

Budu tančit na jeho hrobě.


hehe


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru