Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na zdraví!

17. 12. 2013
21
33
1997
Autor
Oldjerry

Předesílám, že jsem to nenapsal já a že nevím, kdo byl autor.  Poslala mi to paní, kterou znám tak, jako vás - z internetu... Jen se mi to líbí a tak se chci s vámi rozdělit.

Jednou byla moje žena někde na nákupu a já měl na starost synka. Bylo mu něco málo přes dva roky. K vánocům dostal dětskou čajovou soupravičku a rád si s ní hrál. Večer jsem seděl v obýváku, díval se na zprávy a syn mi donesl "čaj" - tedy samozřejmě ten umělohmotný šáleček a v něm nalitou vodu.

Vypil jsem ji a říkal "mňam, ten čaj je ale dobrý!" Synek měl radost a nosil mi "čaj" co chvíli, vypil jsem těch šálků snad dvacet. Po zprávách manželka konečně dorazila domů a já ji hned zavolal, ať se jde podívat, jak máme šikovného syna. Řekl jsem si o čaj a za chvíli už syn cupital se šálkem. Já jsem ho vypil, synka jsem pochválil a díval se na ženu, co tomu říká.

Stála opřená o futra, dívala se na mně a naprosto s klidem a suše řekla: "Hele, a napadlo tě, že jediné místo, kam dosáhne a kde může vzít vodu, je záchod?"


33 názorů

Oldjerry
26. 12. 2013
Dát tip

Hm, hmmmm...  no - není vylouč (:-D


Oldjerry
24. 12. 2013
Dát tip

No jo - ono ani tohle není zlaté - je to jen sidolem vyblejskaná dvacetikoruna   (:-D


Oldjerry
23. 12. 2013
Dát tip

Tangens, Stavák, Alegna - nechť vaše zítřejší prasátko je skutečně zlaté....


Alegna
23. 12. 2013
Dát tip

pokojné vánoce, hodně štěstí nejen v r.2014


Stavák
21. 12. 2013
Dát tip

:)*


Oldjerry
20. 12. 2013
Dát tip

Lakrov - no asi ano, ale to je převzatý příběh, takže neupravovaný.

Alegno, Marku - dík za každou tečku...

Tangens - šup na mou autorskou stranu a můžeš vybírat z asi 650 mých nápadů.


MarK.
19. 12. 2013
Dát tip

zo zivota! super - zabavil som sa :) a to ocenujem *


Alegna
19. 12. 2013
Dát tip

:)


Lakrov
19. 12. 2013
Dát tip

Asi by se ten příběh dal ještě trochu vyšperkovat, "vypointovat", ale i takhle, podané jako prostý záznam, je to celkem zábavné. Hezké vánoce :-)


Zuzulinka
19. 12. 2013
Dát tip

díky.... :)


Zuzulinka
18. 12. 2013
Dát tip

hele táto, voda, vodáááááá

co na tom že ze záchoda

budeš po ní bez ovací

zaručeně splachovací

 

:)


Zuzulinka
18. 12. 2013
Dát tip

skvělé:)..díky za úsměv:)


Oldjerry
18. 12. 2013
Dát tip

Jarmilko - ahoj! no vidíš: Sára brečela smíchy, ty jsi trochu rezervovanější... děkuji vám oběma za komentáře a mávám směrem, o němž se domnívám, že je vaším...


Sarrah
18. 12. 2013
Dát tip
nádherně mě to "rozvolnilo"...děkuji za slzy smíchu :o)

Ale no tak, Járo - tvoje poezie není přímo k uřehtání, ale to jí nic neubírá na půvabu, naopak :)


Oldjerry
18. 12. 2013
Dát tip

Když vidím, jak se vám to líbí, tak mne mrzí, že jsem to nenapsal já... (:-D


Chacháááááááááááááááááááááá :))))))))))) Tak to je dobrý!!!!*


Čudla
17. 12. 2013
Dát tip

Šikovný chlapec... /*


Kočkodan
17. 12. 2013
Dát tip
Být to estét, uz ho krísí, mozná by si aspon blink, vadil by mu cajík z mísy, má rád jenom Darjeeling. To se nám to smeje! Ale jiz nase babicky ríkavaly - "z cizí mísy caj netece..."

srozumeni
17. 12. 2013
Dát tip
hi,hi,hi...***

pedvo
17. 12. 2013
Dát tip

Ovšem synka je třeba pochválit za všech okolností. A hlavně že chutnalo. Pobavilo mě to.


:o)))))


Diana
17. 12. 2013
Dát tip
To nemá chybu! :-)))) (Naštěstí nikdo neseděl na prameni)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru