Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlava děravá

24. 12. 2013
0
0
537
Autor
diastola

Zítra bude důležitý den, teď v rychlosti ani nevěděla proč a z jakého důvodu, měla zkrátka úplně jiné myšlenky. Rozvířené a divoké. Nebyla schopná je zkrotit. Lítaly si v té její pološílené hlavě a dělaly si, co chtěly. Potvory. Poslední dobou ji dávají pěkně zabrat…Vlastně, dá li se poslední dobou nazvat poslední rok. Je v tom chlap, co jiného taky. Ale jaký! Vysněný! Háček je v tom, že on si ji zcela jistě nyvsnil. Jasně. Je to jednoduché, že víc jednodušší už to být nemůže. Třela si spánky studenýma rukama, rozbolela ji hlava, tváře má horké od slz a vůbec vypadá teď strašně. Troska, pomyslela si a hořce se své nové životní roli zasmála. Nebyl to radostný smích a nebyl to radostný pohled. Vůbec to bylo smutné odpoledne, nepomohla ani Joni Mitchell, takže si dokážete představit, jak zlé to bylo. Když tak seděla, s hlavou plnou těch běsů, vzpomněla si, co ji zítra čeká tak důležitého. Celá se zaradovala, měla ze sebe radost. Zítra si jde přece hodit mašli…Tak tohle to bylo, hlava děravá, jednou ji někde zapomene…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru