Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...v záčasí...

03. 01. 2014
5
14
908
Autor
pupin

( vítr v nás )

Vítr v dlani

myslí na ni

 

Vítr v houští

neodpouští

 

Vítr v křoví

neodpoví.

.

Ne čas,

to

láska.


14 názorů

pupin
04. 01. 2014
Dát tip

děkuju :)


pupin
04. 01. 2014
Dát tip

děkuju :)


pupin
04. 01. 2014
Dát tip

děkuju :)


Bosora
04. 01. 2014
Dát tip

T*


srozumeni
04. 01. 2014
Dát tip
*****

pupin
04. 01. 2014
Dát tip

Cor Tom - Ok.Je cítit,žes ještě mlád a na sarkasmus máš asi nárok.Může za to i národ.) Samolibej blb nejsi,to je znát.

Nezávidím vám mladejm "tuto" tu....měj se fajn...a ať je z tebe raději příslib rozmanitého drahokamství,než cokoli jiného..aneb jak pravé můj oblíbenec Mackbet - "Nevědomost je nevědět nic a tíhnout k tomu dobrému.Nevinnost je vědět vše a přesto tíhnout k tomu dobrému"-Pěkné,ne?ahoj :)

ostatním moc děkuju:) :) :)

 


Čudla
03. 01. 2014
Dát tip

/*


Však také nejsem vždycky sarkastický. Můj komentář nechť není, prosím, brán příliš vážně, byl to jen spontánní výtrysk. Od vážných komentářů jsou zde jiní lidé. Máš však pravdu, že o mně můj výplod vypovídá. Je to ovšem jen fragment možná krásné amfory, možná jen bachratého hrnce, možná něčeho úplně jiného.


pupin
03. 01. 2014
Dát tip

Neomlouvej,Když to tak cítíš...ale opět konstatuju zproflákaný - je to výpověď o tobě,ta tvoje kritika.Ten sarkastický nihilistický nadtón neni patent na fše.


Nemožno si odpustit:

Vítr v řiti / nezachytí

Omouvám se.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru