Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

x61x (Měním)

Výběr: snake_01
05. 01. 2014
28
20
2929
Autor
Můra73

 

 

Měním kalendář –

z loňského roku zůstal

obrys na stěně.

 

     


20 názorů

Můra73
07. 08. 2020
Dát tip

Díky za zastavení. Haiku fotografie je fotografií okamžiku, který zpravidla není strnulý. Může popisovat mihnutí úsměvu, zvuk svištění křídel, ticho v letu sovy, chlad sněhové vločky, vůni babiččina pokoje, chuť nedělního oběda. Do haiku lze vepsat všechno, co lze zachytit smysly, v tom se od fotografického snímku trochu liší. 

Měním kalendář přesně vystihlo situaci, v jaké text vznikl. V textu už je použitý výraz "loňský rok", je tak jasné, že kalendář je nový. Haiku má být maximálně úsporné, není v něm prostor psát o jednom motivu dvakrát ve stejném významu. 

Pro mě je (v tuhle chvíli) tenhle text dokončený, potřebuji se věnovat těm, u kterých stejný pocit nemám. :)


PavelK
03. 08. 2020
Dát tip

Neznám teorii haiku. Možná mé pocity jsou veskrze subjektivní. Lehce bych to pozměnil a bylo by to pro mne naprosto dokonalé. Mám rád když  je haiku jako fotografie, ve slově měním je pro mne příliš pohybu. Ale dost možná jsem mimo mísu.

Nový kalendář –

z loňského roku zůstal

obrys na stěně.


snake_01
24. 10. 2016
Dát tip

Tohle je jedno z Tvých nejlepších haiku - na zlatý výběr už to sice asi nebude, ale aspoň jeden...


Alenakar
04. 01. 2015
Dát tip

Nápad i jeho zpracování formou haiku - vše vynikající  !


Zbora
10. 04. 2014
Dát tip

*


sveřep
07. 01. 2014
Dát tip

Připadá mi to výborné, takže silně tleskám


tak ještě vymalovat))


snake_01
05. 01. 2014
Dát tip

Tohle je za posledních několik měsíců nejlepší haiku, jaké jsem (nejen od tebe) četl. Vyvolává to ve mně (jako by automaticky) sumu obrazů a emocí - tohle se opravdu povedlo...


Agibail
05. 01. 2014
Dát tip

*


Petr.II
05. 01. 2014
Dát tip

*    :)


Můra73
05. 01. 2014
Dát tip

děkuju za zastavení... a přeju všechno nejlepší do roku 2014


dadadik
05. 01. 2014
Dát tip

*


Oldrich
05. 01. 2014
Dát tip

Haiku jsou ošemetná.

 

Je to zenové aspoň trochu, ale zase ne příliš přírodní, že jo.

 

Ovšem proč rovnou podle škatulek. Hezky zachycená blesková myšlenka a o haiku se hádat nechci :-)


Třeba i pěkných vzpomínek zůstavo víc.*


Čudla
05. 01. 2014
Dát tip

/*


Zůstalo po něm také mnoho krásných básní... A jistě zůstane i po tom, který začíná. *


krásný obrázek :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru