Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapřík Hubička

24. 01. 2014
1
7
957
Autor
CyNick

Říkanka k ozdůbce od Báry.

Kapřík Hubička

Kapřík špulí hubičku

na stříbrnou běličku.

O ploutev ji neprosí

láká ji do rákosí.

 

 


7 názorů

LinaDee
14. 04. 2014
Dát tip

To je přesně takové básnička, kterou kdybych jako dítě recitovala mamince, tak nejdřív dostanu pohlavek, protože je to nemravné a pak teprve se matka zamyslí, že v tom ta nemravnost je lišácky schovaná. Asi jako když jsem dostala pohlavek za vtip: "Víte jak se pozná starý ježek? Už nepíchá." Já jako dítě to chápala tak, že už má tupě bodliny...


CyNick
26. 01. 2014
Dát tip
Ve srovnání s požadovaným, úchylným zohyzděním, mi přefiknutí zas až tak smělé nepřipadá. Osobně dávám přednost lákaní. Co se bude dít dál bych nechal na běličce. Jen si ji nesplést se štikou.

Kočkodan
25. 01. 2014
Dát tip
"Prefiknout ji v rákosí," formulace není skvelá, to se tady nenosí (domnenka az prílis smelá).

CyNick
25. 01. 2014
Dát tip
Děkuji ti Kočkodane. Už jsem se začínal bát, že jsem přecenil čtenářskou fantazii a že jsem měl raději použít jasnou, ostřejší variantu "přefikne ji v rákosí"

Kočkodan
25. 01. 2014
Dát tip
Scestný názor asi není, ze by si prál trochu trení.

Norsko 1
24. 01. 2014
Dát tip

nejdřív ji ale zohyzdili


Psi se na něj sběhliBěličku mu snědli 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru