Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno jako vždycky

05. 03. 2014
0
12
919
Autor
G.J.SEGE

Ráno jako vždycky.

Čumím. Teď jsem vylezl z postele. Já nevím proč, ale každé ráno  "vstávám z mrtvejch".

Sedím hodinu u kafe a zírám. Je jedno na co. Hlavně, že čumím. Teď zrovna do počítače. Jak to některý lidi dělají, že ráno vyskočí z postele jako rybičky a jsou okamžitě aktivní?   Jsem už v důchodu, tak se to dá zvládnout. Byly ale doby, že jsem dojížděl dvacet kilometrů do práce a dělal od šesti ráno. Vstával jsem v půl čtvrté ráno. Pokaždé jsem si připadal jako debil. A nejen připadal. Když se mě šéf po ránu na něco ptal, tak si musel  o mně myslet, že jsem idiot.  A když na jaře přehodili na letní, to byly pro mne pohroma.

Zase ho máme tady. Koho, co? No přece letní čas. Na konci března. Pro lidi jako jsem já je to úplná pohroma.

CO VY NA TO?


12 názorů

emko
09. 03. 2014
Dát tip

Nemyslím si, že se tento text dá nazvat fejeton.


Prosecký
06. 03. 2014
Dát tip
Nad tímto textem jsem pochopil, že literaturu nechápu. Sice tu a tam něco napíšu, ale kumšt, kumšt to není. Když třeba čtu ty severské kriminálky, tak si říkám: Proboha, proč tam rvou tolik prázdných keců?

macecha
06. 03. 2014
Dát tip
Mně to vůbec nevadí. Já i bez letního času vstávám kolem šesté a to jdu spát po půlnoci. Ráno jsem jak rybička, horší je to odpoledne. To už skoro nic nedělám, jen čučím do počítače. Ale, to iráno. Nedovedu si představit, že bych nemohla nahlédnout do zpráv apod..

Prosecký
06. 03. 2014
Dát tip

Na ránu je skutečně nejzajímavější, že většina z nás musí vstát.


Janina6
05. 03. 2014
Dát tip

Co vy na to? No, co se dá říct na takové "ráno jako vždycky"? Že to znám. Že to pravděpodobně známe všichni. Jediné, co mě na tomhle textu zaujalo, je to, že mu říkáš fejeton...


G.J.SEGE
05. 03. 2014
Dát tip

Kafe je důležitý, ale já jako i mnoho jiných to doplňuju cigárem. Víte jak se to říká:  Život není peříčko, ale cigárko je cigárko.


pedvo
05. 03. 2014
Dát tip

Letní čas mi nikdy nevadil, ale považuji ho za nehoráznou pitomost. Je neuvěřitelné, že se od něj neupustí, praktický význam nemá a přináší jen škody.

Vypadat blbě nevadí, hlavně aby to kafe chutnalo.


Marcela.K.
05. 03. 2014
Dát tip

:-)) tobě to může být přece jedno, ty na mě neuvidíš. Sednu si do zahrady na terasu a budu čumět do zeleně :-)


G.J.SEGE
05. 03. 2014
Dát tip

Když nebudeš vypadat tak blbě jako já, tak to beru.


Marcela.K.
05. 03. 2014
Dát tip

Na to se těším, až budu v důchodu a budu moci poránu sedět u kafe a "čumět" :-) A je mi úplně jedno, jak u toho budu vypadat ....


martinez
05. 03. 2014
Dát tip

já su schopná hodinu sedět u kafe, vypít ho a usnout - bez ohledu na denní či noční dobu

když musím vstát, vstanu kdykoli a vstávám i pravidelně, ale moc nerada

dřív mi ta změna času nevadila, ale poslední rok nebo dva mě drtí


martinez
05. 03. 2014
Dát tip

já su schopná hodinu sedět u kafe, vypít ho a usnout - bez ohledu na denní či noční dobu

když musím vstát, vstanu kdykoli a vstávám i pravidelně, ale moc nerada

dřív mi ta změna času nevadila, ale poslední rok nebo dva mě drtí


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru