Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O kuřatech

06. 03. 2014
0
4
754
Autor
G.J.SEGE

O kuřatech.

Nejdříve snese slepička vajíčka do kukaně.  Potom na nich dlouho sedí.  Nakonec  se vylíhnou malá  kuřátka.  Běhají  za matkou po dvoře a zobají všechna semínka, brouky, žížaly  a  jinou havěť.  A rostou a rostou.  Tak se to děje několik měsíců.  Nyní jsou z  nich mladé slepičky  hezky vypasené.

Je neděle. Hospodyně vyjde dopoledne z domu na dvůr.  Chytí jednoho mladého kohoutka a zakroutí mu krkem.  Oškube ho, vyvrhne a dá na pekáč.   Ochutí jej kořením a všelijakými přílohami.  Pekáč potom vloží  do  vyhřáté  trouby  a  kuře peče.  Konečně je hotové.

Je nedělní poledne. Sedlákova rodina sedí u stolu v kuchyni  a cpe se kuřecí polévkou a pečeným kuřetem s vařenými bramborami.

 

A je dokonáno. To je koloběh života....

 

 


4 názory

Alexka
07. 03. 2014
Dát tip

Sedlákova rodina je holt na vrcholu potravinového řetězce :-)

 


G.J.SEGE
06. 03. 2014
Dát tip

Nic takového: Je to jen pozorování přírodních cyklů a popíchnutí  lidí k přemýšlení...


Josephina
06. 03. 2014
Dát tip

ještě si musím promyslet, co tím chtěl filosof říci, jestli není levicovým filosofem, jestli náhodou nepopisuje vykořisťování ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru