Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Iluze

09. 03. 2014
4
7
652
Autor
Pulcik

Nádech, výdech, černá, bílá...

Na tebe se Smrtka dívá.

Eniky beniky kliky bé,

kdy tvůj život pomine?

 

Svět se zhroutil vlastní vahou

do černočerné nicoty.

Žijeme po krk v našich iluzích,

oblečeni ve vybledlých barvách

pyšníme se vlastní slepotou.

 

Zapomněl jsem už?

Ne, to se zaživa pohřbívám.

Na náhrobek tiše ryji svoje jméno,

do rakve zevnitř hřeby zatloukám

a obtěžkané mraky

už už budou svou krev prolévat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aki


7 názorů

Pulcik
24. 03. 2014
Dát tip

=) díky Alko .. jo asi je to myšleno trochu jinak.. nejvtipnější ale je, že mě tato věc napadla na mé cestě =D kde jsem vůbec nic neřešil... 

mám takový pocit, že čím šťastnější sem, tím morbidnější díla ze mě lezou =D asi nějaká forma kompenzace.


J.Alka
14. 03. 2014
Dát tip
Pusť si nějakého Miyazakiho, Aki! :) "Žijeme po krk v našich iluzích, oblečeni ve vybledlých barvách... pyšníme se vlastní slepotou...*** Tohle je moc pěkné... To mi připomíná, že jsem během posledních dvou měsíců ze všeho toho švidrání do knížek a počítačů trochu oslepla - nevidím lidem do tváře, když se přibližují. Ale cítím se tak kupodivu líp - nemusím se zabývat zbytečnými detaily :))) Někdy je slepota lepší, ale to je tuším jiný případ, než jsi myslel... ;)

Buklopos
10. 03. 2014
Dát tip
To je teda veledílo :) Je tam smrt, nicota, dokonce i, že "žijem v iluzích"! Fakt silný. Jak neředěný rajčatový protlak.

Diana
10. 03. 2014
Dát tip
Dost morbidní, nemyslíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru