Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z televizních zpráv

11. 03. 2014
23
18
1075
Autor
aleš-novák
ruská politika / se velmi krymynalizuje

18 názorů

Žalář národů, to je krásně nahozené téma na Krymynylizaci. Na šachovnici nejsou jen černé a bílé figurky. Dar, který dostala Ukrajina za Chruščeva ?? by měl být užíván jak ?! I dnes jde u nás vyvlastnit majetek i dnes jde vyvlastnit Krym. Právo je vždy vynuceno silou, pokud demokracie přestane vyhovovat ... prosto kterékoli straně. Putin není Jelcin. Aljaška je v ... , Krym je otázka téměř zodpovězená.


Čudla
11. 03. 2014
Dát tip

/*


Toscana
11. 03. 2014
Dát tip
pěkné - ale nevidím to prvně, někde na netu už jsem to podobně četla :-))) *t K problému: západ si bude muset chvilku zvykat na skutečnost, že Putin není Jelcin a že se s ním politika nedá dělat via demižon vodky... :-)))

Kočkodan
11. 03. 2014
Dát tip
Milé deti, je to k vzteku, Putin prijde do Arteku. Po zvukomalebné stránce bych situaci ohodnotil asi takto - stojí to vsechno za bachcisaraj!

úvaha dobrá, ale na Alexandrovce mi nesahej


Zordon
11. 03. 2014
Dát tip

povedené, ale smutné téma


přitom realita zas tak zábavná není...všichni mají lná ústa řečí, ale za pár týdnů to utichne, Krym bude ruský a všichni budou dělat, že se nic nestalo.

hodně pobavilo :)))

Aleši to nevadí, že to bylo Rakousko Uhersko, hlavně, že se nadává na Rusko, ale můžeme se utěšovat tím, že ostatní velmoci se chovají jako holubičky, nemyslí jen na sebe a po celém světě rozsévají vonící květiny a lásku 


Týjo!!! Okupace...okupat se. děkuji za vysvětlení :o)

LV
11. 03. 2014
Dát tip

(v)ice creeminalizácia  ?


Začali prozíravě Krymem, aby se okupanti měli kde okoupat.


nebylo lehké vzdát se kaviáru a vodky, ale vydržím !!! :o)

Prosecký
11. 03. 2014
Dát tip

Pokaždé když jedu kolem Lukoilu, si říkám, ne nebudu u nich brát benzín. Ale bohužel často spěchám a oni jsou nejblíže a mají otevřeno 24 hodin. Tak zase zradím. A tak je to se vším. 


i po odsunu ruských vojsk u nás pořád operuje střední skupina...Alexandrovci.

Prosecký
11. 03. 2014
Dát tip

No a potom  se bude lvovat, ostravizovat, karlovarizovat ... a tak dále. Nakonec u nás v okolí bylo mnoho posádek a celkem nikomu nic neudělali.

V takovém žaláři národů, jakým bylo Rakousko-Uhersko, bych si dnes přál žít. 


i když teď koukám, že "žalář národů" bylo prý Rakousko-Uhersko... tak nevím :o)

není to daleko od Havlíčkova označení Ruska jako "žaláře národů" :o)

Diana
11. 03. 2014
Dát tip
Tak to je geniální! :-)))***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru