Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Střípky

22. 02. 2002
5
0
1206
Autor
Bacilůvsyn

Napsáno 14. 3. 2001, to mi byly 4 3/4. Můj tatínek Bacil to sem chtěl dát už tehdy, ale měl problém mě zaregistrovat. Když se mu to konečně povedlo, zas nemohl najít ten papír s texty. Když našel papír s texty, nemohl najít papír, na který si napsal heslo k mému nicku. Teď konečně tohle všechno dal dohromady, a tak to sem za mě dává.

Já tě kousnu do ucha

a už je tu ropucha.

 

Když jim řekneš \"škrábanec\"

oni řeknou \"lívanec\"

 

Když k nim přijdeš zezadu

oni ti dají ranu.


:o)

Vtipne! Jen ten posledni radek mi fakt nesedi. Ale fakt sem se nasmala!

vtipné ale fronta lepší jest

hermit
23. 04. 2002
Dát tip
rozhodně TIP!! :-) a hodně zdaru do dalších příštích!

Prokletí
26. 03. 2002
Dát tip
to je náhodou pohoda, na ani né pětiletý dítě... chichi ;o) díky m. ---půjč mi na chvilu taťku, ju?--- Bací, Ty jseš fakt teda kuplíř první úrovně... ještě mi řekni, že tu máš i zbytek příbuzenstva... Hujerovi? 8o) Mám moc pozdravovat od Bloncí (ale jen v mnou chtěných mezích ;o)

Bacil
26. 03. 2002
Dát tip
:-)) No tedy... Ty mi cenzuruješ Bloncí! Na její vlastní žádost! Nestačím zírat :-)))

Nuitík
25. 02. 2002
Dát tip
hu hu hu...to je faaajn. Takhle kdyby mluvil každý :o)))

Jogina
25. 02. 2002
Dát tip
Je bezva pozorovat myšlenkové pochody svých dětí.

Bacil
22. 02. 2002
Dát tip
To byly takové ptákovinky, co ho napadaly ráno u snídaně. Ale přinejmenším první dvě třetiny v sobě mají cosi surrealistického, co mě na tom zaujalo. Tip ovšem jako otec dát nemůžu :-)

Krel
22. 02. 2002
Dát tip
:-)) tak za Bacila:-)) !*

Brunhilda
22. 02. 2002
Dát tip
típ típ treba nova hvezda poezie!!! .o))

zolli
22. 02. 2002
Dát tip
Já jako neznámá teta to samozřejmě otipnu! K prvnímu, že vzkazuji: Když tě kousne ropucha, ucho náhle opuchá :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru