Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smell like Beckham

19. 03. 2014
27
40
3067
Autor
Vaud

 

Hnán kompulsivní shoppingovou epizodou, zakoupil jsem tzv. pičifuk se jménem Davida Beckhama. Pominu-li fakt, že mi není úplně jasná etymologie slova pičifuk, měl jsem celkem jasno v Davidovi. Zatoužil jsem, byť jen na krátký okamžik,  vonět, jako známá fotbalová ikona a ne jako doktor špitálem. Jinak toho s fotbalistou nemám moc společného –počet fanynek,  bankovní konto, postavu a taky určitě hraju líp nohejbal.

 

Ale přečichl jsem se. Léty strávenými v  Pardubicích, můj čichový orgán zakrněl a vzpamatoval se tragicky pozdě až po příchodu domů. Byl stejně překvapen jako zbytek obyvatel na patře a několik pater pod námi. Výrobek nejenže nevoní jako manžel Victorie Beckham, ale puch spíš než co jiné připomíná šatničku jiné Viktorie. Viktorie Žižkov. Řekl bych tak po prvním poločase – před koncem druhého.  Existuje též teoretická varianta, že David Beckham zemřel a zapomněli mi to na obalu spreje taktně sdělit.

 

Po celotělové aplikaci nejenže nepřiběhnou houfy anorektiček, ale zdá se, že spolehlivě vyhrknou slzy devíti z deseti hlodavců. Kdyby mě pomočila banda vegetariánských motorkářů spásajících výhradně chřest, byl by výsledek mnohem lepší a potkanům by neslzelo očičko.

 

Kam s ním? Darovat smraďocha bezdomovcům?  Existuje burza nechtěných voňavek? Mohu poslat vonítko místo humanitární pomoci? Máte-li neoblíbeného příbuzného, souseda či nechtěného domácího mazlíčka, je u mě k vyzvednutí asi třikrát šplíchnutý sprej. Neváhejte!

 

 


40 názorů

Dobry:) Posli ho Davidovi, at konecne "voni" jako Beckham!?:)


Vaud
06. 09. 2014
Dát tip

porad se neco deje :-) (diky)


Armand
02. 09. 2014
Dát tip

:) Mám rád tvoje fejetonky, je málo lidí, kteří mají tenhle dar. *


Vaud
09. 04. 2014
Dát tip

já jsem kdysi plaval v mlze ve venkovním termálním bazénu v Karlových Varech a Rusové byli cítit  dřív než vidět :-)

 


8hanka
09. 04. 2014
Dát tip

to ano, kupači by sa určite potešili:)

Nezabudnem, ako nás kedysi hojne polievali živými kvetmi či ruským dovozom, nepamätám presne názov - Krasnaja Moskva?  To boli nevyvetrateľné puchy:)


Vaud
09. 04. 2014
Dát tip

Mohl bych udělat velkou velikonoční charitativní burzu nechtěných voňavek :-)


8hanka
08. 04. 2014
Dát tip

i ja mam  doma zopar parfemov, ktore nemusim...nemam srdce venovat ich niekomu:)

Takto vtipne by som vsak o nich nikdy nedokazala napisat:)

*


je ještě volný? ptřebuju mít čím si od sebe odhánět agresivní fusekle :-)


je ještě volný? ptřebuju mít čím si od sebe odhánět agresivní fusekle :-)


Toscana
31. 03. 2014
Dát tip
Michale, předej je firmě zaměřené na likvidaci nebezpečných odpadů... :-))

Vaud
30. 03. 2014
Dát tip

přátelé, kamarádi - děkuji za čtení

pořád jsem nepřišel na to, co s přebytečnými (ne)voňavkami 

asi budu po slovenském vzoru na Velikonoce sprayovat :-)

 

 


Zordon
27. 03. 2014
Dát tip

Dneska už se holt obchoduje se vším:http://www.novinky.cz/muzi/331435-svicky-s-oderem-potu-ci-ryb-zvednou-zaludek-i-tem-nejotrlejsim.html


nisic03
19. 03. 2014
Dát tip

zaslzilo i moje očko :D *


Janina6
19. 03. 2014
Dát tip

:-)


Alexka
19. 03. 2014
Dát tip

Počkej do léta, třeba odpudí komáry, klíšťata.. a můžeš to používat jako spolehlivý repelnt :-))

Fejetonek jako lusk *


Oldjerry
19. 03. 2014
Dát tip

Příteli (mohu-li tak říkat jsa posedlý chorobnou žoviálností) - příteli: Věci se musí používat na to, nač jsou určeny. Celý zádrhel je v tom, žes neadekvátně  použil pičifuk jako ornitofuk, což je vlastně v jistém smyslu zcela opačně.

Udivilo mne jen, že nesprávné použití nakonec vedlo ke správným závěrům... *


Delahaye
19. 03. 2014
Dát tip

Pičifuk bude něco krajového .. já jsem Pardubický rodák s kořeny v Brně a znám to velmi dobře :-)

jinak moc pěkný fejetonek s krásnými obraty, jen tak dále :-)


Zuzulinka
19. 03. 2014
Dát tip

v životě jsem neslyšela výraz pičifuk... od jeho přečtení se bavím...díky moc:)


co tě překvapuje? Na obalu je přeci malými písmeny napsáno, že je to extrakt potu slavného sportovce... leda že by to vyměnili za extrakt moči...?

MKbaby
19. 03. 2014
Dát tip

Holt nezbývá, než Davida vypnout: David-off :)


Vaud
18. 03. 2014
Dát tip

Pilnáčkovo mýdlo z Hradce! 


Mýdlo s jelenem, to je to pravé. Spolehnout se na zaručenou kvalitu.:-)


Vaud
18. 03. 2014
Dát tip

já se snažím tu v cizině překvapit exotickou slivovicí 


Prostě soudruzi v Číně udělali někde chybu a potiskli obranný slzotvorný sprej špatným logem. Za to se na ně nemůžeš zlobit. Konečně jediným parfémem hodným pravého muže je whisky.


Vaud
18. 03. 2014
Dát tip

:-))))) snad mi tu pak prodlouží pracovní povolení :-) 


MKbaby
18. 03. 2014
Dát tip

No, jestli to smrdí jako rybí tržnice, tak jsem to asi trefil. Znáš přece to, jak Pánbůh chodí rájem a přistihne Evu, jak si v moři ráchá nadobíčko, načež spráskne ruce a zakleje: "Himl hergot, tohle už z těch ryb nedostanu!"... :)


Vaud
18. 03. 2014
Dát tip

já jsem takovej sběratel vůní - mám i nějaký fajn vůně, ale snažil jsem se splynout s davem v Pardubicích - a tohle je síla i na Pardubáky :-) 


Vaud
18. 03. 2014
Dát tip

:-))) tohle smrdí jak rybí tržnice 


Kočkodan
18. 03. 2014
Dát tip Yack
Nebude to neco jako vune hodne dlouho v zadní cásti lednicky zapomenutých deseti deka sunky, tzv. back ham?

Prosecký
18. 03. 2014
Dát tip

Já se ti divím: Místo abys to koupil v osvědčeném obchodě na Bahnhof ..., kupuješ to během nečetných výletů na rodný dálný východ u Vietnamců. Pak se nemůžeš divit!


MKbaby
18. 03. 2014
Dát tip

Možná je to spíše zp...fuk než pičifuk :)


Vaud
18. 03. 2014
Dát tip

kdo by chtěl na maškarní za tchoře - Beckhama - tak ví kam se obrátit :-) 


Toscana
18. 03. 2014
Dát tip
Třeba David původně zamýšlel výrobu spolehlivého odpuzovače fanynek a distributor to špatně pochopil (zatím nerozdávej, ještě dvě tři vydané knihy a může se to náramně hodit)... :-))) *t

Vaud
18. 03. 2014
Dát tip

:-)) připadám si jako bych tu měl zásilku něčeho zakázaného 


Diana
18. 03. 2014
Dát tip
:-) Tak tomu říkám smůla! Ale klid, ještě jedna nepříjemnost do třetice - a budeš mít na nějakou dobu vystaráno! :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru