Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medlov 2014

18. 03. 2014
2
31
3162
Autor
papouch

...název je něcoříkající defacto jen pro staropísmáky, nicméně kdo z neznalých by měl eminentní zájem, nechť se koukne do mých "děl" a vyhledá starší Medlovy

18. - 20. 7.

Kdo by..?


31 názorů

zolli
04. 09. 2014
Dát tip

Promiň Tome dovolená až teď koncem srpna...snad jindy a jinde, ale jistě pořád na stejné vlnové délce. MTR

 


Rabb
23. 07. 2014
Dát tip

aoj Milly! Vulgár párty ruleZZZ! :-)


Zbora
14. 07. 2014
Dát tip

Nevadí, pojedu se ženou na chatu a nebude mi špatně.


Milly
13. 07. 2014
Dát tip

Zbora: Kozlovice atd..    :-D

Rabb: Ahóóój! Vaud: Ty mi připomínáš jednoho mého kamaráda, který je co týden někde- San Francisco, teď Tokio, nějaké Rusko, Brusel,... (na svůj svátek, kdy jsem mu přála vše nej., ať je právě na kterékoliv polokouli, mi odepsal, že je zrovna za rohem- v Amsterodamu..)


Milly
13. 07. 2014
Dát tip

Škoda, já bych zrovna asi taky i mohla.. :-P


papouch
11. 07. 2014
Dát tip

přátelé, vzhledem k tomu, že naprostá většina účast odřekla, takže bychom tam byli tři, se tato akce rušíděkuji za projevené upřímné soustrasti, ale strčte si je do za klobouk :-P


kdyby nekdo s moravy mnel misto v aute, dejte vedet, odmena vas nemine :)


papouch
21. 05. 2014
Dát tip

Zbpra - bubák! :-) Joo, přijeď..


Zbora
21. 05. 2014
Dát tip

Možná mi to letos poprvé vyjde, ale nechci tak zase jako úplně strašit dopředu.


papouch
15. 05. 2014
Dát tip

Ty bys taky furt chatoval.Nemají.Ale za hrází je hotel Medlov. Takový ten socialistickorealistický, ale je. A funguje.


JiKo
15. 05. 2014
Dát tip

už si nevybavuju ale maj tam chatky? asi né co?


Rabb
10. 05. 2014
Dát tip

tak to mám zapsáno v kalendáři.. ;-)


papouch
04. 05. 2014
Dát tip

Ty určitě brů! :)


Rabb
04. 05. 2014
Dát tip

můžu taky, můžu?


papouch
29. 03. 2014
Dát tip

jasněéé, pojeď .-)


že bych jela :-)


tak hlasim volno v praci :)


papouch
26. 03. 2014
Dát tip

hrb -> jasně že jsi


no proc ne, jestli sem vitan


papouch
19. 03. 2014
Dát tip

Zbora > neumíš gůglit. Teda ale styď se!! .. Kozlovice.. teda, no... ehh..

hybajs > šak ano, účel, néé? Bo snáť sceš by tam přijel celej písmáq? .. ehh, ble.


hynajs
19. 03. 2014
Dát tip

..ale pozvánka je ve stylu "raději tam vůbec nejezděte.."


Zbora
19. 03. 2014
Dát tip

Tak jsem si teda vyguglil heslo starší medlovy: Kozlovice – Domácí prostředí tentokrát Kozlovicím úspěch nepřineslo. Svěřenci trenéra Tomáše Martinka v rámci nedělního 7. kola krajského přeboru se překvapivě rozešly s týmem Medlova bez branek. 

Samotné utkání se neslo v duchu marného dobývání hostující branky. Kozlovičtí se snažili dobře pozičně hrající obranu překvapit, ale kýžený recept nedokázali najít.

„Na hráčích bylo vidět, že chtějí hrát, ale něco tomu zkrátka chybělo. Medlov dobře bránil. Určitě nám chyběl Dan Navrátil, který nakopávané balony dokáže uhrát," zmínil Tomáš Martinek, trenér Kozlovic. .

...tak jen doufám, že Dan Navrátil dorazí tentokrát v plné síle a dokáže to pořádně nakopnout. Bylo by smutné pozorovat, jak si hráči chtějí hrát, ale něco jim k tomu zkrátka chybí...


papouch
18. 03. 2014
Dát tip

Zbora - ty srajdy nečti. Musíš si zadat do vyhlodávače nějaké inteligentní vyhlodávání, třeba(právě nám vypli elektřinu, takže jsem to nemohl dopsat, ale Ty si jistě poradíš!)


Zbora
18. 03. 2014
Dát tip

Kouknul jsem se do Tvých děl a zjistil, že když si každý den (kromě úterý a neděle) přečtu jedno, budu z toho mít za dva roky už celý Medlov.


Celebrian
18. 03. 2014
Dát tip

jedéém


hynajs
18. 03. 2014
Dát tip

jupííí


Vaud
18. 03. 2014
Dát tip

netuším, kam mě osud zanese, ale třeba... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru