Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rajda bere

01. 04. 2014
7
18
1520
Autor
Josephina

 

 

Byla to hodná holka.

Věřila na lásku, cit, duši, porozumění, důvěru.

Ale vždycky jí ho přebrala nějaká rajda,

co mu hned nastavila.

 

 

Nechtěj ze mě dělat rajdu!

 


18 názorů

Josephina
04. 04. 2014
Dát tip

a jak jsi na to přišel? nejsi snad hravý? pro muže mám pochopení ;-) i když ne bezvýhradné - a co znamená oran?


oran
04. 04. 2014
Dát tip

zena, ktera oslovuje muze "chlapeckove" s nimi ma evidentne problem.


Josephina
04. 04. 2014
Dát tip

jedná se o ženy dvě (nebo o dva muže) a jen o miniaturu, chlapečkové, nazdar, zdar.


oran
03. 04. 2014
Dát tip

des neni ani tak to dilo, (lze omluvit urcitou retardaci nekterych tvoricich jedincu), ale ze to nekdo tipne? to jako vazne, prosecky treba? delas si prdel? :-) nebo ses zas blbe vyspal..


Syd Octopus
03. 04. 2014
Dát tip

tak ja by som teda odpovedal na odpoveď s tým, že keď sa žena potýka s niečím takýmto, tak je to možno proste preto, že je to nudná ženská, ktorá nemá čo ponúknuť (že sa do toho vôbec nechám zatiahnuť...)


papouch
03. 04. 2014
Dát tip

připojuji se k Sydovi a oranovi

děs


oran
03. 04. 2014
Dát tip

muzete mi nekdo vysvetlit, proc tipujete takovou picovinu?


smyčka
03. 04. 2014
Dát tip

Ráda jsem si to přečetla Josephino, děkuji


Josephina
03. 04. 2014
Dát tip

není to přece žádný opus, jen malá miniatura s problémem, se kterým se potýká - doufám - dost lidí.  Aj ty? :-) - A pak, literatura se přece má zabývat tématy, která se většinou povrchně odbývají. Pár básniček tu ale taky mám, tak si přečti ty, umělče.


Syd Octopus
02. 04. 2014
Dát tip

toto má 5 tipov? prečo? za čo? umelecká hodnota sa pohybuje niekde v mínusových hodnotách...


Josephina
02. 04. 2014
Dát tip

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=442105

 


Josephina
02. 04. 2014
Dát tip

Jen že může jít o ženy dvě (nebo taky o dva muže). Ten první do toho jde s láskou a důvěrou, vloží to nejlepší - a ten DRUHÝ, který má hlavně nastavit ... pro radost...? nebo se vše nakonec jen zkomplikuje, kdy toho, který věří, jeho partner podvede ... a má smysl vůbec nějaká morálka?


Martas1985
01. 04. 2014
Dát tip
rajda vzdycky bere

Čudla
01. 04. 2014
Dát tip

Nemáš to lehké, děvče. /*


Prosecký
01. 04. 2014
Dát tip

Řešením je věřit na lásku, cit, duši, porozumění a důvěru a hned mu nastavit: To je přece vyjádření nejvyšší důvěry!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru