Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Italové

11. 04. 2014
17
21
2447
Autor
Vaud

V 16 letech jsem odjel na jih Bulharska se spolužákem Matušíkem a předstírali jsme tam, že jsme Italové.

 

Matušík neumí italsky a jmenuje se Mirek, tak z něj byl zádumčivý a málomluvný Ital Francesco. Bulhaři asi nejsou z nejbystřejších.  Možná mají jenom málo jodu nebo tak něco, ale naši ďábelskou lest neprokoukli. Já zrzavý Ital a Matušík, co na mě mluvil česky s italským přízvukem. Kdyby si nás pletli s kolotočáři provozujícími lidově-technickou zábavu, ale takhle…  

 

Dokonce jsme uzavřeli velevýhodný obchod v ceně několika tisíců západoněmeckých marek s místními mafiány. Za odměnu jsme chtěli seznámit s „nějakejma pěknejma kočkama“. Definice odvázané kočky v 16 letech byla, že "slečna už pije kafe".  Slečny kouřící cigarety a usrkávající kapučíno nám přišly hrozně dospělé a nepochybně volnějších mravů.  

 

Pak jsme stáli jeden podvečer na útesu u památníku Rudoarmějců a z dálky se blížily naše dvě slíbené mega samice. Černé kozačky, kožené kalhoty, černé kabáty a dlouhé hřívy černých vlasů vlajících v přímořském větru. Už byly tak na půl metru a musely slyšet hlasitý tlukot našich srdcí, když tu se druhdy mlčenlivému Francescovi Matušíkovi  na nos vysral racek velikosti malého dopravního letounu...


21 názorů

Vaud
16. 11. 2015
Dát tip

:-) jsme si to zasloužili :-) 


Gora
13. 11. 2015
Dát tip

Pobavila jsem se, Bulhaři vám to spolkli i s navijákem a závěr smolný.../T.


Markel
01. 05. 2014
Dát tip

:-)) *


ttak jo :o)

Toscana
18. 04. 2014
Dát tip
aleši, ATTENTI :-))

Toscana
18. 04. 2014
Dát tip
Tak tomu se říká "BULHARSKÁ POMSTA"!!! :)))))) *t

Vaud
11. 04. 2014
Dát tip

díky za vaše úsměvy :-)) dopisuju další veledílo 


Zuzulinka
11. 04. 2014
Dát tip

cha, chá.... posraní prý mají štěstí:)


vesuvanka
11. 04. 2014
Dát tip

pěkné, rozesmálo mě :-)))***


Tak to jsem se zasmála.*


Kočkodan
10. 04. 2014
Dát tip
Alesi, dcerka byla (zrejme po mamince) hlavicka, babicka tu cizí vrcící dogu fakt nemela hladit.

Vaud
10. 04. 2014
Dát tip

a taky: e pericoloso sporgersi :-) 


po návratu z italské dovolené naše tehdy tříletá dcera překvapila babičku jedinou italskou frází, kterou se za dva týdny naučila: ATENTI AL CANE...


Kočkodan
10. 04. 2014
Dát tip
A kardiochirurgové happy stent.

Vaud
10. 04. 2014
Dát tip

Květoni - myslím, že Francesco nadával jak mu zobák narostl :-) 

Diano - samozřejmě jsem to zažil a bylo to tak na celovečerní film 

Kočkodan - zubaři mají nejraději happy dent 


Kočkodan
10. 04. 2014
Dát tip
Me se opet potvrdilo, ze mám u del ty romantické happy-endy opravdu nejradeji...

Diana
10. 04. 2014
Dát tip
Hele, a nekecáš? :-)*

Jak už jsem dříve poznamenal, v tom okamžiku byl byl Francesco molto grande bellimbusto.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru