Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Provokovat se nevyplácí...

26. 02. 2002
28
0
4555
Autor
Aki

...ze života... :o)

Sedla si na ruku, hryzla a zdrhla

drzá až sprostá, potvora zvrhlá

Svraštil jsem obočí, naběhly žíly

chystám se využít veškerý síly...

Už teď jsi mrtvá, protivná moucho

na zeď ti rozprsknu tvý lesklý roucho...

Plácačka rázně mihne se vzduchem...

Zásah!!! A přesně za levým uchem!

Sice se zlomila, mouchu však skvrna

už jenom vzdáleně připomíná...

Bílou zeď zdobí teď abstraktní kérka

na mě si nepřišla, provokatérka...

Plácačku koupím si zejtra novou

v rádiu hrajou Vondráčkovou...

 

Dvě malá křídla tu nejsou...


Aki
10. 09. 2005
Dát tip
proč si slibujou věrnost? takovej hloupá lidová taškařice... :o)) rodinu a děti? třeba někdy jo, uvidíme... pořád jsi mi ale nevysvětlila, co to má společnýho s mouchama... :o) btw. to bereš pořád všechno až tak smrtelně vážně? :o)

Havranka5
09. 09. 2005
Dát tip
To je dost hrozný co píšeš... vím, že jsou takový holky..manželky... proč si vlastně lidi slibují věrnost? Protože musí? Nebo jen tak ze zvyku? Ty nechceš mít rodinu a děti?

Aki
08. 09. 2005
Dát tip
Havranka: to už jsem se dozvěděl asi 3x... ale pokaždý to byl naštěstí planej poplach, páč by se to asi moc nelíbilo manželům těch manželek... :o) ale furt nechápu, co maj společnýho tatínci s mouchou... :o)

Havranka5
07. 09. 2005
Dát tip
Co kdyby jsi se od své lásky dozvěděl, že jsi byl tatínkem a už zase nejsi?

Aki
02. 09. 2005
Dát tip
šmarjá a co bych s nima dělal? nebo to má bejt nabídka? :o) ale tak nějak nechápu, co může mít tahle konina společnýho s něčí manželkou... :o)

Havranka5
01. 09. 2005
Dát tip
Ten závěr je až přespříliš sarkastický... s tímhle by se nemělo pubošsky žertovat...

Aki
01. 09. 2005
Dát tip
Havranka: proč myslíš, že je to až moc? mně se to zdá akorát :o)

Havranka5
01. 09. 2005
Dát tip
Máš manželku a děti?

navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
Supr vyvrcholení... teda... jako ne já... na monitoru teda... ne, zaplet jsem se do toho.

Litochowitz
17. 12. 2003
Dát tip
...skvělá věc.....pobavilo mě to:-)...........T-p.

Lancelott
07. 04. 2003
Dát tip
Správně...tak na ně třeba...a komáry bych k tomu taky přidal. Minimálně na druhou...^2

j_i_r_i_k
23. 02. 2003
Dát tip
:))))))))))))))))))) Ten konec, ten úžasný naprosto geniální konec... :)))))))))))) A ještě nějaké superlativy, však Ty už na něco přijdeš...

Jo jo. Mně rozhodně taky :)))))))))))))))) *T

blbjenka
01. 10. 2002
Dát tip
jojo. se mi líbíš, chlape :)

Angioletto
27. 08. 2002
Dát tip
:o)

Carodej
10. 07. 2002
Dát tip
Dobře vypointovaný, navíc souhlas s Ikarkou:)

Hustý .... každá další věc od tebe je lepší než ta předchozí !!! Tipy.

Astalavista
13. 06. 2002
Dát tip
Uááááá, pošli to Rejžkovi:))))*

ikarka
06. 06. 2002
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))...máš úžasnej svět!!!*****

ivana
24. 05. 2002
Dát tip
opět skvělé-t-

Čmelák
24. 05. 2002
Dát tip
TIP

Dabi
19. 05. 2002
Dát tip
:o))) Děkuji:o))) Můj upřímný t*

Kytička
18. 04. 2002
Dát tip
Jojo, jak to ta Vondráčková myslela? :-)) ***

Cirilla
18. 04. 2002
Dát tip
típáček*:)

Sama
08. 04. 2002
Dát tip
No jejda, první , co jsem od Tebe četla, a hned taková soda. Ale máš cit pro rytmus a tak vůbec - prostě se mi to líbí, já vlastně ráda kameňáky. Jo, a to foto pro fanynky taky není špatný. *! :o))

Spvrivs
20. 03. 2002
Dát tip
Tak za ten konec si zasloužíš zlatou plácačku (nebo aspoň její equivalent v tipech) *!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Stevenson
14. 03. 2002
Dát tip
))).. jak to ze jsem te necetl driv?)T

Aki
14. 03. 2002
Dát tip
Stevenson: asi proto, že jsem tu nebyl... :o))) jsem na písmákovi ještě takovej bažant... ani né 2 měsíce... ještě že jsi objevil ty mě, jinak bych já tebe asi přehlížel dál... a to by byla škoda, líbí se mi, jak píšeš :o)

Amicta_sole
08. 03. 2002
Dát tip
Akiho svět je prostě jinej... Neplatěj tam přírodní, ale Akiho zákony... :o) ~*~ to by se mi i líbilo... :o) To jenom... že... Taky mám svůj svět a svoje zákony... v mém světě se například nezabíjejí mouchy... už i maminka si za ta léta zvykla, že jí celý rok větrám v bytě, protože od malička mouchy chytám do dlaně a pouštím ven... několikrát jsem způsobila pořádný průvan, ale ten malej tvoreček je přece taky důležitej... a když něco umí lítat, tak je to lepší než já... To já jenom tak... ~*~

Vojtek
28. 02. 2002
Dát tip
Byla tu malem a nejsou..... ******!

papouch
27. 02. 2002
Dát tip
mouchy přece nehryžou nemají čím, sosáček mají tupý, ba trychtýřovitý mouchy přece šimrají :-) to komár, to je něco jinýho! :-)

Aki
27. 02. 2002
Dát tip
Papouch: A hryžou!! :o)) Tobě jsem ještě nevysvětloval, že Akiho svět je prostě jinej? Neplatěj tam přírodní, ale Akiho zákovy... :o) A §187 odst.14 říká, že ''Moucha je pěkná mrcha, hryže, bzučí, a žere většinou pěknej humus... Vyskytuje se v hejnech, neví, co je to etika, slušnost, ani polední klid. Je posáno hafo muších druhů a poddruhů, ale nejsympatičtější forma je tzv. moucha placatá...'' :o)) O komárech zase někdy příště, to je kapitola sama o sobě... :o)

papouch
27. 02. 2002
Dát tip
=aha! Tak to je jiná. :-) Přijmi mou hlubokosklonnnou omluvu, netušil jsem, že v Akiho světě jsou mouchy brutální krvežíznivá stvoření, která zákeřně vyssávají svoji oběť svými vakuovými, z ocele a diamantových hrotů sestavenými sosáky. V takovém případě souhlasím, že na tyto zrůdy patří bezdýmná opakovací rychloplácačka s nukleárním pohonem a plynulou regulací velikosti rozplácnuté mouchy! :-)))

Aki
27. 02. 2002
Dát tip
papoušku, já věděl, že to pochopíš... :o))) omluvu samozřejmě přijímám, nikdo nejsme dokonalej.... :o)) a pokud bys měl někdy v budoucnu nějaký problémy s mouchama, dej mi vědět, mám už s nima praxi... :o)) přeju hezkej den

Šumař
27. 02. 2002
Dát tip
Ffffffííííííííhhhhhaaaaa! Tak to se mi líbí. Jen tak dál!!!

mistr
27. 02. 2002
Dát tip
Jak říkají Vodňanský a Skoumal : "Řezat, řezat tu havěť" mudroval Bobeš na pondělí velikonoční. TIP

Kami
26. 02. 2002
Dát tip
:o))) Vondráčková má na tebe viditelně blahodárný vliv :o) čili tak (*)

Danny
26. 02. 2002
Dát tip
:)))) [tip]

pino15
26. 02. 2002
Dát tip
:o)))))) dobře jí tak, Vondráčkové :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru