Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepokoj

01. 07. 2014
19
14
2155
Autor
Miroslawek

 

šroubení     úniky
      vnitřností
nejistá pevnost v krutu
čas ocelových vrutů
slabiky     prašivé pomníky
     sváření
            azimutů
 
alespoň vyslovit směr: odnikud
...
 
záchovný pud
Mein Gott, sehr gut
 
a před branami
     tetelení vzduchu
            od ucha k uchu
tekou tvá příště

jen střenkou
         ohraničená
                     útočiště

 

 

 

14 názorů

Umbratica
29. 01. 2018
Dát tip

Jakási taková možná mechanistická básnička. Vyvolává to ve mně představu jdoucích starých hodin s odstraněným krytem,vyjadřuje to krásu soukolí a různých převodních pák.    Tip.


Kolobajda
16. 12. 2015
Dát tip

ANO! Fekalistický klub - to je to, oč tu běží !! A dá se do nich ponořit hodně HLUBOKO.


Hádankář
03. 09. 2014
Dát tip

Dobře tedy, vezmu si to k srdci. Brounoc.


Miroslawek
03. 09. 2014
Dát tip

Hádankář: tak se zkus podívat nejprve na nějaké jednodušší texty, možná pak budeš ještě chytřejší ;P


Hádankář
03. 09. 2014
Dát tip

Vlastně mě sem navedly tvé komentáře u jiných autorů, tak jsem si řekl - musím se podívat, jak se to tedy vlastně dělá, ta poezie. Tak jsem zase o něco chytřejší =o)


Miroslawek
03. 09. 2014
Dát tip

Hádankář: Díky, že máš takovou starost, jistě je to z dobroty srdce a toho si vážím. Na druhou stranu Baskové mají takové přísloví: Udeříš-li džbánem o hlavu a uslyšíš dutý zvuk, nemusí to ještě znamenat, že je prázdný džbán.


Hádankář
02. 09. 2014
Dát tip

Doufám, že toho výše zmíněného času nebylo mnoho, neboť čas jsou peníze a ty by byly, neřku-li, vyhozené. Přeji hodně hlavy a paty v další tvorbě, neb myslím, že jich bude zapotřebí.


rybkaH
27. 07. 2014
Dát tip

trochu mi vadí pozadí- leč, možná proto, že černé je v mém bytí teď až příliš..nic to nemění na tipu- ahoj, Dušíne :)


Josephina
02. 07. 2014
Dát tip

je to dobrý, jen by to už možná opravdu pomalu chtělo nový, snad nenápadnější dyzajn, estli to míníš s poézií vášžně (tohle tlustý bílý na černým docela leze na nervy)


tady už to je propracované a nasměrované k upoutání za každoucenu :)))  I bez černé by se mi líbila až na tu němčinu :)))


prvoplanove, to graficke stylizovani umele, snaha zalibit se.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru