Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Netančit

 

 

  chtěl bych

  psát syrové básně

  netančit slovy

  kolem jádra problému

 

  nemusím být skladníkem

  ožralou, boxerem

  abych tohle mohl

  takže ten, kdo smrdí životem

  ať nejásá

  /možná vás se to

  týká nejvíc/

 

  potkal jsem hodně lidí

  říkali milion věcí

  /zarputile/

  ptal jsem se

  ptám se pořád

  a ničemu nerozumím

 

  jak bych mohl

  vždyť všechno je šílené

  jak třpyt utíkajících ryb

 

 

 

 

 

 


12 názorů

Aefel
23. 04. 2016
Dát tip

moc tomu nerozumim..


taky musím....


Tohle se mi líbí nejvíc*** - když skončím u "ryb".


jak třpyt utíkajících ryb

 

to je dobrý, zbytek mě celkem rozčiloval.  r.

 


Josephina
02. 07. 2014
Dát tip

tak přestaň žvanit a piš minimalisticky třeba jako Celan (a že je to poetická dřina z největších!)


Vyškrtal bych dobrou polovinu textu a bylo by to skvělé. Každá strofa má něco hutného v sobě, na čem lze vcelku dobře stavět, ale obsahuje pak notně pórovité části, které ji zbytečně rozmělní...


chtěla bych psát syrové básně

a tančit s nimi ve větru

aby hned všem bylo jasné

že za ně se neskryju....

 

Chápu co jsi tím chtěl sdělit, tohle je jen co napadlo mě... ale tvá strohost je tady na škodu :)

 

 

 

 


Miroslawek
01. 07. 2014
Dát tip

mám-li ten text hodnotit ve vztahu ke tvému nicku, pak musím konstatovat neúspěch... a každopádně bych na tvém místě věnoval větší péči přívlastkům, příp. jejich užití výrazně omezil...


Janina6
01. 07. 2014
Dát tip

Jo, taky potkávám lidi a ptám se pořád a ničemu nerozumím, ale myslím, že říkat tohle ještě nedělá poezii. Není snad poezie právě v tom tančení slovy? Aby nám nakonec nezbylo tak dokonale osekané "jádro", že můžeme rovnou mlčet.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru