Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úzkostlivosť a diabol

04. 07. 2014
2
2
832
Autor
Flinstón

 

 

Uzkostlivá roztiahla nad nimi

svoje ochranné krídla

Prišla už o osemročnú dcéru

Bála sa že sa im može niečo stať

Na ulici nebezpečno chceš robiť autoškolu?

To v žiadnom prípade

Žiadne koníčky to nebezpečné je

Už len vyliezť na ulicu

 

A na koníčku v bare všade

sa bude o vás diabol zaujímať


2 názory

Flinstón
06. 07. 2014
Dát tip

Dík. Stárá keď vychovávala svoje vnúčence aby neboli zakomlexované dala by ich na výchovu aj čertovi keď to nebola jej zodpovednosť. A už nebola ani úzkostlivá keď neboli jej. Keby bývala s nimi sama a vychovávala ich bez svojej dcéry zase by za nich cítila zodpovednosť a zase by bola taká istá ako kedysi na svoje deti.


Silene
06. 07. 2014
Dát tip

Sedící popis vyhroceného mateřského strachu.

To, co mne mimojiné fascinuje na čínské masové kultuře, je onen až samozřejmý (oproti našemu) přechod ze světa ryze pragmatického do světa duchů - pohnutek rovněž pragmatických. Tak to je a tak to zřejmě oni přijímají.

Takže i na spolupráci či boj s tímto paralelním světem mají své pragmatické postupy (masové platnosti). Někdy si myslím, jakkoli by mě to "zabilo", že nám tato osvědčenost skutečně schází. Ale nevím, kultury jsou prostě jiné.

Snad nevadí, že to sem píši "jaksi na okraj", spatřila jsem jistou paralelu těch strachů a jejich kočírování.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru