Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blue

13. 07. 2014
0
0
393
Autor
jehlinka

bez prologu

BLUE, malý modrý mužíček z Vesmíru

Sylva jako obvykle šla do práce, pracovala v jedné malé útulné restauraci v jednom malém městě jako servírka. Práce ji bavila, měla kontak s různými lidmi, nenudila se. Jednou sotva otevřela vstoupil dovnitř on,malinkatý mužíček, byl celý modrý jako moře. Sylva měla z toho málem šok. A to ještě mužíček na ní promluvil dokonalou češtinou, pozdravil, požádal o pivo Plzeň, slyšel že je jedno z nejlepších piv na tomto světě. Řekl ji aby se nebála, na jejich planetě pivo nemají, tak si vzal pár dnů volna a přijel, nejen na něj ale taky poznat zdejší lidi, jejich zvyky, chování. Požádal Sylvu zda by zatím nemohl byddlet u ní, líbila se mu, byla mladá hezká. Řekl ji že dokáže změnit podobu na nějakou dobu aby nebyl příliš nápadný. Sylva nevěděla co na to říct, nějaký čas už žila sama v menším bytě kde měla jen jednu větší postel a představa že s ním bude spát ji moc nelákala ale nakonec ji ho bylo líto a usoudila že by to mohlo být nakonec zajímavé. Tak až vypil to pivo dala mu ještě fernet, obojí mu zachutnalo, pro ten den zavřela, napsala sanitární den, mohla si to dovolit, byla to její restaurace, slušně vydělávala. Schovala ho v autě a jeli k ní, naštěstí je nikdo neviděl. Pustila mu televizi, mohl si vybrat z mnoha programů, pustil si TV NOVA, líbil se mu ten název. Zrovna dávali zprávy. Zeptala se ho co by chtěl k jídlu. Řekl že nezná místní kuchyň, tak něco českého. Koupila toho hodně, vzala mu i pivo a pro změnu becherovku, upekla kuře, usmažila řízky, udělala zelenivý salát, jahody se šlehačkou. Modrý mužíček (tak ho Sylva pojmenovala) byl trochu v šoku z toho co viděl v těch zprávách a nechtěl věřit že to je pravda jak tady ti ldé žiljí. Po vydatném obědě, vše mu chutnalo si na chvíli lehli, bylo dost zvláštní ležet vedle něho. Odpoledne projevil Blue zájem jít ven, řekl Sylvě aby mu ukázala nějakou fotku nebo kresbu aby se mohl přeměnit. Sylva mu ukázala fotku chlapce se kterým chodila, Blue se usmál a v mžiku se změnil. Sylva hned oživla a začala přemýšlet kam ho vezme a tyky se ji honilo v hlavě jak dlouho může být v této podobě. Hlavně jestli i v noci, už dlouho nikoho neměla a dost ji TO chybělo. Vzala ho do Dvora Králové na safari, Blue byl nadšený, tolik různých zvířat v životě neviděl, zlepšilo mu to náladu (po těch zprávách) a už se začínal těšit na večer, co bude se Sylvou. Sylva jako by to tušila se na něho mile usmála. Až se vrátili otevřeli láhev pravého francouzského šampaňského, s jahodami a Sylva navrhla aby se šli spolu vykoupat, měla velkou vanu. Blue byl mile překvapen a velmi potěšen jenom se toho trochu bál. Jak asi se Sylva zacho až ho uvidí nahého protože změna podoby se tak docela nevztahovala na ten jeho nejdůležitější orgán, byl trochu menší než je obyklé. Sylva až ho uviděla, takového malého ještě v sobě neměla, se jen usmála a vzala ho do ruky a až se trochu zvětšil a ztuhnul vzala ho do pusy, pomalinku mu to dělala tak dokonale že Blue byl v semém nebi, něco tak úžasného ještě nezažil, ten jeho výstřik byl úplný gejzír až to Sylva nestačila polykat. Pak se začali mydlit jeden druhého umývali a pak šli do ložnice kde pak pokračovali až dlouho do noci. Blue se velmi snažil, oba byli mc spokojeni. Blue pak zapřemýšlel že přece jen není na tomto světě tolik zla jak viděl v televizi ráno. Až usnuli tak se změnil v malého Modránka. Měl jen 2 dny volno, musel šetřit síly na druhý den. Ráno se znovu přeměnil, pomilovali se. Vydali se do Prahy, začali Pražským hradem, z tama na Malou stranu, na Petřín, Karlův most, Národní třídu, Václavské náměstí, skončili U Fleků. Modránek byl překvapem tou spoustu různých lidí a vůbec jak to v Praze vypadá. U nich na jejich Modré planetě je to úplně jiné Ale o tom v další kapitole. Večer se rozloučili, Modránek pozval Sylvu na návštěvu jeho planety, pošle pro ni raketu, ona se nemusí o nc starat. Sylva sohlasila, byla zvědavá co ji tam čeká.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru