Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vteřiňák

17. 07. 2014
4
10
1393
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA

 

Je pozdě večer,manželé se chystají k spánku,když najednou zazvoní zvonek."Kdo to otravuje v jedenáct hodin?"Zabručí romrzele muž.Jde otevřít a ve dveřích stojí jeho kamarád Karel."Fando prosím tě,zavezl bys mně do nemocnice na pohotovost ?Já vím,že je pozdě.Ale v autě ti všechno vysvětlím." To je přeci samozřejmý.Hodím jenom něco na sebe".A po cestě se Karel rozpovídal."V ložnici se nám utrhnul kousek lišty z parapetu,tak jsem vzal vteřinový lepidlo a přilepil ho.Jenže zbytek vteřiňáku jsem polžil na noční stolek,na neštěstí vedle mastičky,co mám na hemeroidy."Fanda se začal neskutečně řechtat."Vidím,že už ti to došlo.Samozřejmě jsem si tuby spletl a namazal se lepidlem".Na pohotovosti musel Karel celou historku vyprávět znovu doktorovi.Ten ho ošetřil,ale jak se zdá,Karlovu vysvětlení,jak se mu to stalo,tak úplně neuvěřil,protože když odcházeli,dal jim ještě radu:"Hoši,když si takhle spolu hrajete,dávejte si bacha co používáte".


10 názorů

Nami 99
20. 07. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc


nejen fanda se neskutečně řechtal....superintimgel....T***


Nami 99
18. 07. 2014
Dát tip

Srozumení - děkuji moc,jsem rád,že jsem Láďa a ne Karel.


Nami 99
18. 07. 2014
Dát tip

Diana - děkuji -opravdu se stalo.


srozumeni
18. 07. 2014
Dát tip
Desna predstava...***

Diana
18. 07. 2014
Dát tip
Podle skutečné události? ;-)

Nami 99
18. 07. 2014
Dát tip

Aleši - děkuji moc.


Nami 99
17. 07. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji.Karlovi se púlky nestáhly,protože to měl jeden celek.


Kočkodan
17. 07. 2014
Dát tip
Pri predstave, ze by me potkalo neco podobného, se mi na nekolik vterin stáhly strachem obe pulky. Ze záveru je videt, ze se s tím doktor moc nemazal. Ale uz to radeji nebudu dál rozmazávat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru