Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babička to myslela dobře.

21. 07. 2014
4
18
1670
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA

Pravidelně každý pátek,jezdil děda Šafránek na pionýru nakoupit do Konzumu. Už byl podzim a tak mu starostlivá babička vždycky oblékla silný kabát, ale obráceně a zapla mu ho na zádech,aby mu mezerami mezi knoflíky nenafoukalo. Jednou se ale děda vyboural a zůstal ležet na silnici v bezvědomí. Našli ho manželé,kteří šli náhodu kolem a zavolali sanitku." Ležel tady na kraji silnice" vysvětlovali doktorovi." A než jsme mu vrátili tu hlavu zpátky dopředu,tak ještě dýchal".


18 názorů

Nami 99
22. 07. 2014
Dát tip

R.L. - děkuji moc.


Nami 99
22. 07. 2014
Dát tip

Vigan - neumím. Přeji hezký den.


Nami 99
22. 07. 2014
Dát tip

Vigan - moc si vážím toho, že se mi snažíš pomoci a poradit,ale nerozumím ti ani málo.Nezlob se. Když pojedeš hodně rychle, třeba na kole a bude bezvětří,tak tou rychlostí vznikne protivítr,který ti bude foukat vždycky na břicho.Nikdy na záda.


Nami 99
22. 07. 2014
Dát tip

Vigan - děkuji moc za upozornění. Chyby jsem se snažil opravit. Ale ta starostlivá babička,mu ten kabát oblékala obráceně úmyslně. Když jedeš,fouká vítr proti tobě. Prtože měl děda na břiše kabát v celku,tedy bez dírek, nemohlo mu dírkama nafoukat.Na břicho fouká,na záda ne.


Nami 99
22. 07. 2014
Dát tip

Aleš - děkuji moc


Nami 99
22. 07. 2014
Dát tip

srozumení - děkuji moc


uff!!!

srozumeni
22. 07. 2014
Dát tip
***

Nami 99
21. 07. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc,

vidíš,to mně nikdy nenapadlo,že i kvůli tomu se zapíná kabát na zádech.To se nesmí dozvědět máma,jináč budu pořát chodit obráceně.


děda byl neposeda.... kdoví...proč mu bábinka zapínala na zádech...

manželé.....ty znám...úplně přesně.....jmenovali se Blboun a Blbice Nejapníkovi.....nebo že...Nejapník a Nejapnice Blbounovi........???:-):-):-)


Nami 99
21. 07. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc


Kočkodan
21. 07. 2014
Dát tip
Deda nezvlád pionýra, na asfalt se hroutí, cizí ruce hlavu svíraj, bohuzel s ní kroutí... :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru