Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po celá tisíciletí zůstává záhadou.

30. 07. 2014
3
21
2011
Autor
Nami 99

Dodnes vědci  z celého světa, neobjasnili, jak se jmenoval Adam příjmením a Eva za svobodna.


21 názorů

Nami 99
31. 07. 2014
Dát tip

smyčka - děkuji moc.


Kočkodan
31. 07. 2014
Dát tip
Prestante na to konecne hresit, ze za vás budu vsechno resit! :-)

Nami 99
31. 07. 2014
Dát tip

Já už jsem z toho Adam. Nezbývá, než počkat na Kočkodana a doufat, že to vyřeší.

Aha, už vím. Posledně jsem viděl sousedku, jak nese tašku jablek. Ta chce určitě někoho sbalit.


Nami...jak víš, že Adam byl nesmělý a nemotorný???....no ale  ... na světě to fakt  vypadá..že muži  jsou opravdu potomky  onoho  Adama,,,

ženy...pravda, když Eva snědla všechna ta jablka...už ví jak na "to"....prostě víme jak na vás muže...:-):-):-)

N O J O....ale to nám zase neřeší otázku....JAK SE VLASTNĚ JMENOVALI???:-):-):


Nami 99
31. 07. 2014
Dát tip

jednooká panenka - děkuji moc.


Eva a Adam se příjmením nejmenovali nijak, příjmení vzniklo až v 9. století v benátkách a pak se postupně rozšířilo do celého světa. Je zajímavé, že z počátku se příjmení nemusela dědit z otce na syna, ale každý mohl mít jiné :)


Nami 99
31. 07. 2014
Dát tip

blacksabbath - ale než k tomu všemu došlo, tak přeci byla panna, Tak mohla být "Panenská".Přeci ji nemohl Adam ojet, ještě než ji Bůh stvořil. To prostě nejde. Adam byl nesmělý a taky strašně nemotorný.Ani  pořádně nevěděl co kam patří. Víš kolik snědla chudák Eva jablek, než se panic Adam ráčil odhodlat?


..a zase je v tom zmatek....Eva nemohla být Panenská...ta dobře věděla co činí....leda, že by ji Bůh učil...... 88 : 8 =11


Nami 99
31. 07. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


Nami 99
31. 07. 2014
Dát tip

blacksabbath - Adam byl na světě " Nový". Takže nejvíce vědců, se přiklání k tomu, že se i takto jmenoval. I když zase podle bible , když už žili s Evou tak měli na zvonku "Novákovi".

U Evy, se vědci njvíce přiklánějí ke jménu "Panenská". (I když je všeobecně známo, že když Bůh Evu tvořil, tak jí blánu nedělal, protože předem věděl, že to na tu chvíli nestojí zato.)

Ale " Bůh ví". (Mysím si, že tohle rčení se sem přesně hodí,)

 


Nami 99
31. 07. 2014
Dát tip

R. L.  - děkuji moc.         "Od soumraku do svítání, těšili se z milování".


Kočkodan
31. 07. 2014
Dát tip
Pro zjistení jména kluka a holky radím (bud nevolky ci volky) podat si zádost bez okolku, porádne sepsanou a vcetne kolku.

a máme tady rozuzlení...Kočkodan ví si rady......napíš  žádost ....kolkovanou.....na boží matriku....


jjj...R.L....souhlasím.....bez "toho" si jen okopáváme palce na kamenité cestě, co nikam nevede.....


Kočkodan
30. 07. 2014
Dát tip
Zádejme na Bohu údaje patricný, on prece vede si záznamy matricní.

no jo to je vlastně pravda.....položme se tedy na danou otázku....

dřív než se položil Adam na Evu....

 ...snad  že....by...Adam Adamovič Panic ??? a

Eva.... poté co vyjmuto bylo žebro, aby se Adam mohl položit na Evu..........Žebrová???....


Nami 99
30. 07. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru