Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jsem výchovně působil.

03. 08. 2014
6
13
1426
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA.

Tenkrát bylo mému synovi Tomášovi a jeho kamarádovi Péťovi asi deset roků a mladšímu Ládikovi osm. Byli jsme spolu na koupališti. Malý Láďa, byl sice jenom u kraje a měl kruh pro neplavce, ale stalo se to, že mu kruh sjel na nohy a on zůstal s hlavou pod vodou. Nic vážného se nestalo. Jenom si trošku loknul, odkašlal a dobrý. Já, jako odpovědný a správně výchovně působící otec, jsem všechny tři zavolal a začal dělat "školení" o tom, jak je voda zrádná a nebezpečná, jaký to dokáže být hrozný živel, probrali jsme vodní víry, že může člověk dostat křeč a všechno co mně napadlo , prostě že je potřeba mít před vodou respekt. Do to se přidal malý Péťa. "No, já jsem slyšel, že malý děcko spadlo do boileru, začalo se topit a volalo o pomoc. Na štěstí jeho maminka pustila v kuchyni teplou vodu a uslyšela ho z kohoutku. Díky tomu dítě zachránili". "To byla klika, že pustila teplou". Dodal jsem, a už jsem se neudržel a začal se smát na plné kolo. Tím veškerá důležitost a snaha o výchovné působení mého "školení" ztratila vážnost a byla k ničemu.

 


13 názorů

Nami 99
24. 08. 2014
Dát tip

Sen - děkuji moc.


Nami 99
05. 08. 2014
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Nami 99
04. 08. 2014
Dát tip

aleši - děkuji moc.


v karmě je slyšet volání o pomoc i ve studené...


Nami 99
03. 08. 2014
Dát tip

Diana - děkuji moc.


Diana
03. 08. 2014
Dát tip
Dobrá příhoda :-)*

Nami 99
03. 08. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


Kočkodan
03. 08. 2014
Dát tip
Kdo nechce ohrozit synka ci dceru, at zije radeji bez bojleru.

Nami 99
03. 08. 2014
Dát tip

verulinda - děkuji moc.


Nami 99
03. 08. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc. Tip a skvělý komentář.


verulinda
03. 08. 2014
Dát tip

 takhle reagují jen děti, skvělý, pobavila jsem se, t.


Krásně jsi školil....a ....Ještě, že pustila teplou z boileru...kdyby pustila studenou...uslyšela  by  prd ...v  kohoutku se studenou byl  zánět středního ucha...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru