Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neprošlo to.

05. 08. 2014
3
8
1257
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA.

Jednou jsme s kamarádem (ještě jako kluci) vyryli v garáži mého otce hřebíkem do hladké, betonové podlahy dámské přirození. Po chvíli nám došlo, že až to táta uvidí, bude z toho pěkný průšvih. Napadalo nás, že to překreslíme na draka a už to nebude tak zlý, protože to nebude sprostý. Tak jsme jí přimalovali uši s třásněma, oči, pusu, nos a ocas  s mašličkama. Jenže pořád to nebylo ono. Původní obraz, byl hodně výrazný a na drakovi bylo vidět, že tam jsou nějaké prvky navíc. Nakonec dostak kamrád nápad, kterým si byl jistý, že každého přesvědčí. Vzal hřebík a pod kresbu vyryl vekým, tiskacím :" to není pýča, to je drak". Pamatuji si to do dnes, protože když to táta objevil, tak ho ani nápis nepřesvědčil.


8 názorů

Nami 99
07. 08. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.


nojono....pí-čača....je krásná..dětská upřímnost...


Nami 99
06. 08. 2014
Dát tip

Lakrov - děkuji moc.


Lakrov
06. 08. 2014
Dát tip

Tohle mě pobavilo. Je v tom nádech dětské naivity (nebo snad drzosti?), ale hlavně je to sranda, že se směju málem nahlas. Drakunda, vybavilo se mi slovo, použité za podobných okolností v jednou (ne příliš veselém) filmu.


Nami 99
06. 08. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


Kočkodan
05. 08. 2014
Dát tip
Snazit se udelat z dámského prirození draka je prirozene na draka.

Nami 99
05. 08. 2014
Dát tip

R. L. -děkuji moc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru