Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koberec.

06. 08. 2014
5
16
1525
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA.

Bylo pěkné, letní odpoledne, manželé si užívali poslodní den devolené v tehdejší Jugoslávii. Měli s sebou i babičku. Jenže, co se nestalo. Když druhý den ráno vstali, zjistili, že babička bohužel ve spánku zemřela. Co teď? Převoz zesnulého stojí spoustu peněz a navíc toho vyřizování. Několik dní před tím, si koupili krásný, ručně tkaný koberec. A pánovi se už v hlavě klubal nápad. Babičku zabalili do koberce, koberec připevnili na střechu auta na zahrádku a vyjeli směrem k domovu. "Nejhorší to bude přes hranice. Muusíme se tvářit, jakoby nic. Hlavně nesmíš být nervózní". Poučoval manžel ženu. Se strachem přejeli první hranice mezi Jugoslávií a Maďarskem. "Podařilo se". Oddechli si. I druhou hranici, mezi Maďarskem a Čseskoslovenskem projeli bez potíží. "Je to za námi. Zvládli jsme to". Řekl manžel s velkou úlevou. "Stavíme se někde na oběd". Zastavili u první restaurace, dobře poobědvali, oba již o hodně klidnější, že mají nejhorší za sebou. Jenže. Už když vycházeli z restaurace, si všimli, že na autě něco chybí. Koberec někdo ukradl. Komplet.


16 názorů

Nami 99
24. 08. 2014
Dát tip

Sen - děkuji moc.


Nami 99
21. 08. 2014
Dát tip

smyčka - děkuji moc


Nami 99
08. 08. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.


peršan a babička..prostě jsi jednička...


Nami 99
07. 08. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.

Byla to jejich drahá babička.


tak mě napadlo...kolik stál ten koberec....???....to je pokus o černý humor.......T***


Nami 99
06. 08. 2014
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Nami 99
06. 08. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


Nami 99
06. 08. 2014
Dát tip

Lakrov - děkuji moc.

Tuto příhodu, volal posluchač do rádia na zadané téma : " Co všechno je možné ukrást".


Lakrov
06. 08. 2014
Dát tip

Převyprávěná příhoda (pravděpodobně vymyšlená). Nic víc v tom čtenář asi hledat nemá.


Kočkodan
06. 08. 2014
Dát tip
Pokud by slo o rodinu s neprílis dobrými vztahy, mohl by príbeh koncit vetou: "Ale, co, babicka nám muze bejt ukradená..." (Omlouvám se za az prílis cerný humor, ten zázitek musel být jiste hrozný.)

Nami 99
06. 08. 2014
Dát tip

Čudla - děkuji moc.

Nevím. Ale jestli ne, tak to muselo mít velké dozvuky, protože babička umřela a tělo nebylo.


Čudla
06. 08. 2014
Dát tip

Našla se babička? /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru