Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak šel Čenda žádat o ruku.

06. 08. 2014
6
13
1621
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA.

Čenda chodil s Jaruškou už druhým rokem a tak se do mluvili, že požádá rodiče o její ruku, aby se mohli později vzít. Bydleli ve starém činžáku. Čenda, slavnostně oblečený, si nechal v květinářství uvázat krásnou kytici pro nastávající tchýni, koupil lahvinku něčeho ostřejšího pro budoucího tchána a s trochou trémy vyrazil(raděj o něco dřív) známým směrem. Byli domluveni až na večer a na chodbě starého čižáku, nesvítilo světlo.Ale Čenda cestu ke dveřím bytu dobře znal, tak trefil i po tmě. Zazvonil a jak se pomalu otevíraly dveře, do chdby začalo pronikat světlo z předsíňky bytu, zjistil, že stojí v pekáči s pvidlovým koláčem, který dala tchýňka přede dveře vychladnout.


13 názorů

Nami 99
24. 08. 2014
Dát tip

Sen - děkuji moc.


Nami 99
21. 08. 2014
Dát tip

smyčka - děkuji moc


Nami 99
09. 08. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


Kočkodan
08. 08. 2014
Dát tip
Stoupnout si do pekáce s pvidlovým kolácem - to se Cendovi zase jednou neco pvedlo... Dovolil jsem si tímto drobnou narázku na urcité chybicky v textu.

Nami 99
07. 08. 2014
Dát tip

Ten chlap udělal víc škody, než užitku. Nejdřív zničil koberec, potom buchtu Jarušku, sváteční buchtu a ještě Jaruščinu buchtu.


tak nějak jsem si to představovala....oni gruntovali, když měl přijít nápadník a on jim za odměnu zničil  koberec a sváteční buchtu...a možná před tím...ještě buchtu Jarušku:-):-):-)


Nami 99
07. 08. 2014
Dát tip

aleši - děkuji moc.


Nami 99
07. 08. 2014
Dát tip

Lakrov - děkuji moc.

Tvých slov si velice vážím.


Lakrov
07. 08. 2014
Dát tip

Pomalu si začínám na ty tvé drobné epizody ze života zvykat. Ne snad jim přímo přicházet na chuť, protože na můj vkus jsou napsány přiliš ploše, "oznamovace". Zároveň ale chápu, že jsou to vlastně dokumentární snímky ze života několika lidí, a že by pokračováním tehle aktivity (střádání dokumentárních snímků) mohl vzniknou zajímavý celek, zajímavý soubor obyčejných lidských příhod přerůstávající v tušení (nevyřčených) nálad, jež ty příhody vyvolávají (vyvolaly) ve své době ve svém okolí.


Nami 99
07. 08. 2014
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Nami 99
07. 08. 2014
Dát tip

bblacksabbath - děkuji moc.

Já bych mu dal přes držku zrovna ve dveřich, aby nestačil našlapat.


a dostal pohlavek  nebo Jarušku......udělal ťapky povidlím???....měl po hehe ke kávě???....když Ty nedopovíš...a já si to představuju...chjjj...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru