Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvoja zakázaná

16. 08. 2014
9
12
660
Autor
gabi

Včera som na teba myslela vo všetkej počestnosti, len v súvislosti s festivalom v tvojom meste a práve som sa zobudila z erotického sna, nechápem.

Podelím sa.

Stretnutie zo strednej, netuším, ako si sa o ňom dozvedel, objavíš sa tam.

Nikomu  ťa nepredstavujem, nikto sa nepýta, každému je jasné, ku komu patríš.

Všade vládne chaos, spolužiaci sa motajú po celom rekreačnom zariadení, sotva ich vnímam, uchvátená neskutočnou príťažlivosťou, ktorej sa bránime, ale nevieme odolať. V nestráženej chvíli sa dotýkame, bozkávame ako puberťáci roztrasení túžbou, žiaden dlhý ozajstný bozk, iba rozsekané elektrizujúce dotyky pier, jazykov.

Zakaždým od seba odskočíme, keď sa niekto nečakane objaví, našťastie, výklenky a zákutia nám samé prichádzajú do cesty.

Beriem ti tvár do dlaní, šepkám - pozri sa mi do očí, chcem ťa cez ne vidieť! Ale ty ešte viac zomkneš zatvorené, až hlavu zakláňaš, v snahe uniknúť môjmu pohľadu. Čo neuvidíš, nebolo?

Blúdim prstami pod bielou košeľou,  v chvate vždy rozopnem nejaký gombík, ku koncu už plápolá.

Nečakane mi vkĺzneš dlaňou do nohavičiek, slastné zatmenie. Kým ja posúvam ruku k tvojmu stredu, opäť nás niekto vyruší, no zachveješ sa, akoby už našla cieľ.

Ráno sa rozchádzame s výčitkami...

že sa to nemalo stať, alebo, že sa nestalo všetko?

 

 


12 názorů

gabi
24. 08. 2014
Dát tip

vďaka Tc, potešilo


krásné :-)


gabi
17. 08. 2014
Dát tip

a ešte Petritritríka :)


Petr333
17. 08. 2014
Dát tip

:-D


gabi
17. 08. 2014
Dát tip

nedeľný pozdrav letí pre

smyčku, black, plpka,Ľuboša, Petra druhého,Jéčko a Čudlu


Čudla
17. 08. 2014
Dát tip

Pěkné /*


srozumeni
16. 08. 2014
Dát tip
***********

Petr.II
16. 08. 2014
Dát tip

*


Kočkodan
16. 08. 2014
Dát tip
Gabi, na me muzes myslet i ve vsí nepocestnosti. :-)

plpko
16. 08. 2014
Dát tip
B je správne.

jednou nějaká žena řekla......"když chceš zahnout  a nemít výčitky...dělej to jen zezadu...co nevidíš....nestalo se"...

to co jsi tak krásně popsala....tomu já říkám....zásah elektrickým proudem......mě by bylo líto...že se nestalo všechno....


smyčka
16. 08. 2014
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru