Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

větrné

22. 08. 2014
13
24
1877
Autor
Oldjerry

 

listí s papíry
v koutě mezi domy
větrný kvapík


24 názorů

StvN
14. 09. 2014
Dát tip

Je to tak, jak rikam. 


StvN
12. 09. 2014
Dát tip

To neni vubec zadna pravda. Precti si nejaka haiku starych mistru a uvidis sam. To je velika chyba myslet si, ze haiku je pouhy staticky obraz. Jako souhlasit se mnou nemusis. Tvuj souhlas nikdo nepotrebuje k tomu, aby videl, jake veci jsou:)


Oldjerry
12. 09. 2014
Dát tip

Romane, dobrý den... Ta sekvence o hecování nepatřila tvé kritice, to bylo odbočení do obecnosti... Co se týče Bašóa - na toho má málokdo, neboť vedle kvalit za ním stojí ještě historie.  Já osobně jedu na výkladu  Josefa Musila, ale přiznávám, že  některé zásady  by se i při volnějším pojetí měly dodržovat, například ty hodnotitelské přívlastky. Ať si čtenář  dohodnotí sám, jaký kvapík  je - z listí a papírů (:-D ... Díky!


Darmo-šlap
12. 09. 2014
Dát tip

Oldjerry, přece mi věříš, že Tebe, starého psa, nechci hecovat. Myslím si, že příliš hodnotící je tu právě slůvko "šílený". Je-li co šílené, určujeme subjektivně, a co je subjektivní, je podle mistra Bašóa v haiku pouhou "náhražkou".


StvN
10. 09. 2014
Dát tip

Normálně to stále není, neboť ti tam schází sloveso:)

Jenže to bys pak zjistil, že to není haiku, neboť vítr nemůže tančit:)

Ale lepší to je, tedy z mého pohledu samozřejmě, mám rád, když to má určitý řád.


Oldjerry
10. 09. 2014
Dát tip

Proč ne, Romane?  kritika mi nevadí, jen hecy mne trochu dráždí, ale po devíti letech na celkem asi 10 různých serverech jsem už i vůči dráždění celkem odolný.


Darmo-šlap
10. 09. 2014
Dát tip

Já bych Ti k tomu něco napsal, Oldjerry, ale asi bych měl mlčet, viď? :-)


StvN
26. 08. 2014
Dát tip

Přimlouval bych se za to, abys to napsal normálně.


Oldjerry
25. 08. 2014
Dát tip

Romane a sluníčko ahojky a děkan za vkuk


* zdravím :-)


Oldjerry
24. 08. 2014
Dát tip

No to taky, ale hlavně, že je unese papír (:-D


Silene
24. 08. 2014
Dát tip

(Říkám si, je nosné alespoň natolik, že unese papír.)


Oldjerry
23. 08. 2014
Dát tip

Za příznivé hlasy děkuji, pro nepříznvé se věšet nebudu. Uznávám, že se najdou lepší haikuata. Každý být nejlepší nemůžu. Všechny zdraví oldžeryk

 


Norsko 1
23. 08. 2014
Dát tip

ahoj oldo. šíleně tančí zas není tak nosné, jak si myslíš


Silene
23. 08. 2014
Dát tip

Vizuální.


Kočkodan
22. 08. 2014
Dát tip
Me trne Hodí ten papír klidne na chodník pred dum? Jo! Nervy tancí... U síly foukání dochází k zlomu, cítí to papíry v koute dvou domu (kdo by chtel detaily – jeden je rozák), ponevadz z kvapíku stává se plouzák.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru