Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dřevoryty

Výběr: vk
26. 08. 2014
10
9
1189

Napsal jsem si pro radost dva páry žapanérií. Inspirací mi byly staré japonské grafiky a jeden obraz Jiřího Johna. Přátelé seznají, že básně nejsou dostatečně temné, a cudně odvrátí zrak...:)

I.

 

čáp letí

v něžných tazích

štětce

 

opírá letky

o papír

 

vzdoruje větru

 
 
 
 
 
 

II.


skrčený králík

v inkoustové trávě

tak náhle rozhrnuté


každý kdo projde

uvidí ten kožich


a mládě strachu

před očima růst

 

 

 

III.


škrábnutí nebe

pták na zimní pláni

bílá je všude


kdybys chtěl

dojdeš

na oblohu

 

 

 

IV.


pták doletěl

až k nohám volka

s koleny v závěji

 

 


9 názorů

Santi€
13. 11. 2014
Dát tip

Čáp je nejlepší z těchto, ale stejně ne úplně dotažený. Zdá se mi to, nebo se v tvých básních často opakují motivy rýh, škrábnutí, ptáků, oblohy,...


Antoncek
27. 09. 2014
Dát tip

První a poslední, i když je to jedno. IV. je dokonalá sama v sobě a hodně mne oslovuje.


Norsko 1
28. 08. 2014
Dát tip

jednička je nejlepší


meralda.s: Děkuji:) Nebojte, už se blíží i další vážná poesie. Jen ještě chvilku vydržte, než dostatečně vykvasí... Jinak v pátek 5.9. čtu na Ortenově Kutné Hoře. To kdybyste si chtěla udělat výlet a dostatečně se vyděsit;)


Nnnnnnnnnajs.... T*


meralda s.
27. 08. 2014
Dát tip
To jste pobavil :-) Jak se ten obraz jmenuje? A cekam na dalsi Vase temne. Jste obrovska inspirace!

Rozárko, zrovna číslo 3 je inspirována Jiřím Johnem. Takže žádný dřevoryt. Jste Evropanka každým coulem. To nepopřete ;) Díky za zastavení. Nejen Vám.


Adelan
26. 08. 2014
Dát tip
Nadhera *

meralda s.
26. 08. 2014
Dát tip

Snad III. Jinak cudně odvracím zrak :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru