Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

… SBOHEM ... LÁSKO …!

26. 01. 2000
3
0
1439
Autor
Daimon Terr

Lásko …
Své perly ve vlasech neházej sviním …!

Stál jsem v parku … V zasněženém hávu … Sníh padal na všechno kolem … na mou hlavu … Přemýšlel jsem co dál … Když třicet let osud k čertu vzal …! Od propasti dělil mne jen krok … Co pro jiného trvá rok … Když přišla Jsi ke mně … a řekla …: „Nestůj …! se Mnou pojď … Všechny starosti za hlavu teď hoď …!“ Byla Jsi krásná …! Byla Jsi milá …! No prostě … Bylas fajn …! Přes dvory Jsi mně k Sobě vedla … Ale kam …?! Jsem tehdy neměl šajn …! Než jsem se nadál … Už jsme byli v posteli … Tehdy ještě slepě věřil jsem … Že Tvoje láska … Ránu zrady v srdci zacelí. Srdce,které žalem po Ní praská … Srdce … Které ví co žádá láska … Viděl jsem nebe mezi Tvými ňadry … Ona jsou Ta oblaka na nebi … Mé doteky … Se v těch oblacích ztrácejí … Sílu ztracenou … Mi vracejí … Mé myšlenky … Rozkoší … Hoří v naději … Naše těla … Se zmítají prudkými pohyby … Co se stane za chvíli … O tom nejsou pochyby … Náhle noc … Změnila se v den … Navěky prožívat … Bych chtěl ten úžasný orgastický vjem …! My padali do hloubek závratných … Vznášeli se v dálkách vesmírných … Prozářeni světlem rajského souznění … V té chvíli čas … Ztratil svůj řád … Kéž by se zastavil …! Jak bych byl rád …! ---------------------------------------- Něco mého … Ti stéká mezi Tvýma nohama …! Není to žádná … pohana …! Jenom prostej fakt …! Vidím Ti to na tváři …! Už se tak příjemně netváříš … Pro Tebe to byl … Jen pohlavní akt …!!! Avšak pro mne nejvyšší rozkoš z rozkoší … Tu hloubku lásky k Tobě vůbec netušíš …! Tam někde v dálce … Náhle spadl Anděl na hubu …! Jak Mu asi bylo … Ti teď líčit nebudu …! Na naší neřesti Si křídla polámal …! Navěky Nás z Ráje asi vykázal …! Všechny chvíle s Tebou poslal do háje …! A řekl …: „Víš vůbec,kdo ONA je …?!“ Ano … Teď už to vím …! A nijak mi to nevadí… Ani neponižuje … Dokázala Jsi mne vrátit na chvíli od propasti nenávratna …Aspoň na malou chvilku jsem uvěřil,že svět není tak zlý …Že každý potřebuje trochu té lásky …Těch pár krásných chvil … Které zmizely v propadlišti času … Kdopak si Tě asi dívko najal na tuhle „práci“ ?! Snad to byl „dárek“ k narozeninám od kolegů … Snad Jsi ze svého rozmaru chtěla udělat dobrý skutek …Snad jsem Tě na chvíli něčím zaujal …Snad … Možná mi to všechno došlo až ve chvíli,kdy Jsi řekla …: „ A teď už radši běž …! Tvůj čas tady vypršel …!“ Měl jsem pocit,jako bych dostal ránu pěstí …! Ještě dnes na rtech cítím ten smutný,upřímný,dlouhý polibek,který jsem od Tebe dostal ve dveřích na rozloučenou … Když jsem odcházel a naposledy se na Tebe podíval, věděl jsem, že se cítíš provinile … Možná Jsi se chtěla za mnou rozběhnout,ale neudělala Jsi to … Slzy v Tvých očích prozrazovaly Tvé pocity … Ani já nebyl zrovna OK … Vyšel jsem ven a odcházel noční ulicí … Ani jsem se neohlédl … Světlo nad vchodem svítilo jemným jasem …. Nějak vnitřně jsem cítil,že už Tě nikdy nespatřím … TEBE … DÍVKO … Z DOMU … S ČERVENOU LUCERNOU U VCHODU …
Bára Braun
17. 02. 2000
Dát tip
slova jsou bezmocná... dávám TIP

Bříza
30. 01. 2000
Dát tip
Fakt se Ti to stalo, nebo sis to vymyslel ?
(větší lichotku neznám...) :-)

rebeca
28. 01. 2000
Dát tip
Je to smutně krásný ... dokázal jsi to napsat s trochou hořkosti a pocitem ... asi už nevím, jak to napsat..nechci jen pět chválu. Chci to na sebe nechat působit...

Bibša
27. 01. 2000
Dát tip
wau! úplně jsem se v tom ztratila, v dobrém slova smyslu ... líbilo se mi to rýmování, ale jak jsem četla ten prozaický konec, uvědomila jsem si, že se mi líbí mnohem víc ... napsal jsi to hezky ... jde vidět, že téma hodně promýšlíš ze všech stran a to se mi na tobě líbí ... pokárání (vždyŤ už jsi tu dávno stálice) za název, to má někoho přilákat ? :-))))))

Merle
27. 01. 2000
Dát tip
Veršovaná část byla (jako obvykle u tebe) skvělá, prozaická část jako by říkala ty přízemnější věci, a tak nebásnění tomu sedlo. Celkově je to opravdu dílko zasluhující si hodnocení Dokonalý!
Tip nepotřebuješ, ale ani jím určitě nepohrdneš...

Anonym
26. 01. 2000
Dát tip
wau. Já osobně píšu už 4 roky, ale něco takhle procítěnýho a nádhernýho jsem nikdy neviděla. Mam jedinej názor a ten je:" Je to dokonalý!!!".

Špuntík
26. 01. 2000
Dát tip
já tam nikdy nebyl....ale i tak, je to dost dobrý....i když to jde ještě stále trochu mimo mě....já blázen zamilovanej.....ale díky ti za to...

Yorick
26. 01. 2000
Dát tip
Pro mně škoda škodička, že ten konec nejni dopsaný ve verších! Dobré téma, dobrý dějový rytmus!!!

Miroslawek
26. 01. 2000
Dát tip
jáááj, procítěný, krasnosmutněveselodramatický a hlavně pravdivý, snad jen moc dlouhý

Mamba
26. 01. 2000
Dát tip
Nemám slov. Je to přesně ono..... to, co človíček cítí. Cítíš vůni květin? Slyšíš ptáky hulákat? Cuchá ti vítr vlasy? Jestli ano, tak žiješ. A to je to nejdůležitější...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru