Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výroky neznámych II

04. 10. 2014
1
2
554
Autor
Slavoj

Výroky pre každodennú potrebu

 

Umelec: Už konečne pochopte moje dielo, nech viem, čo som vlastne vytvoril.

Recidivista: Načo mi je sloboda, keď si ju zakaždým musím odsedieť.

Žiarlivec: Čím viacej je moja žena spokojnejšia, tým viacej ma zaujíma, kto je toho príčinou.

Človek s nadváhou: Obezita nie je žiadna tragédia, to len nadbytočné kalórie majú zmysel pre humor.

Sklerotik: Keď neviete, čo hľadáte, môžete si byť istý, že už na to nezabudnete.

Básnik: Vkladám slová pekne do riadku, príde múza, a kopne ma rovno do...

Politik: Ponúkame vám modré z neba, v našich straníckych farbách.

Lingvista: Ovládam mnoho cudzích jazykov, manželkin len pasívne.

Evolucionista: Od vtedy, ako sme prestali chodiť po štyroch, máme problém čo s nezamestnanými rukami.

Zásadový: Čo sa doma uvarí, má sa doma aj zjesť. Keď nie je doma svokra, zožerie to pes.

Neprebudený: Ranné vstávanie považujem za nerovný boj tela s hrubou silou rozumu.

Nespokojný: Neustále nadávam na zdražovanie, najviac však doplácam na vlastnú hlúposť.

Analytik: Ak mi niečo smrdí, a nie je to robota, určite som zase do niečoho stupil.

Filozof: Keď mám čo povedať, a nemám komu, nevidím tak tragický, ako keď nemám čo povedať, a všetci už o tom vedia.

Alkoholik: Tomu sa hovorí vydieranie. Od nového roku má byť každé promile o desať percent drahšie.

Učiteľ: Čím dlhšie chodíte poza školu života, tým kratšie žijete.


2 názory

Danny
06. 10. 2014
Dát tip
:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru