Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O Norikovi

05. 10. 2014
0
6
1295
Autor
Hrušková

Zdroj inspirace: Chvátil, V. O Norikovi. Altar 1997.

 

 

Žil byl hoch jménem Norik
byl jedním ze tří synů
uchvácen štěstím
vyšel ze dveří, zbloudil
hledal a hledal
v Levektekadruzabském lese
u druida Dudlibola

A to štěstí se táhlo
až od hovna u cesty
k dřevorubci Prouzovi
pak kolem loupežníků
přes sedmero řek a hor
do vsi a do království

Drak unesl princeznu
a řadu dalších pannen
Byl však vegetarián
Norik si s ním poradil
když už u něj narazil
nevědomky na štěstí
Bylo malé, kulaté
jak vytušil Dudlibol
jmenovalo se
Smetanka Lékařská
dcera Kozlíkova

A šťastný konec
bez draka a bez sudiček
stvrdili spolu polibkem
na královském hradě
Rytíř Norik Drakobijec
a Smetanka Lékařská

 

 


6 názorů

Hrušková
07. 10. 2014
Dát tip

Ten monitor je děsnej... dřevozubec je samozřejmě dřevorubec ... po sto přečteních se to dá pořád přehlédnout!... no co.. opraveno... "hovno" souvisí přímo s tou knihou, kde je to zmíněno nejen v obsahu příběhu, ale dokonce i na obálce knihy... proto je zmíněno i tady, je to součást toho příběhu... ale jinak souhlasím, že pro ty úplně nejmenší, to není nejvhodnější ;) například děti jsou i ve třinácti či čtrnácti letech a tam to nevadí... jinak Písmáci dětem není specificky označeno "od do"... ;) díky za návštěvu. :) PS. "Levektekadruzabský" les je ale v pořádku ;)


Diana
07. 10. 2014
Dát tip
No já si pod pojmem "děti" představuji spíš ty menší a pro ty mi to připadá nesrozumitelné (třeba druid,vegetarián, dřevozubec). Slovo "hovno" mi připadá rovněž pro děti nevhodné. Ale to je můj pohled, na ten nemusíš brát ohledy...

Hrušková
07. 10. 2014
Dát tip

Díky za reakci a za upozornění. Ten překlep je již opraven. Proč by to nemohlo být pro děti vhodné? :) člověk je dítě v podstatě až do 18 let... a někteří až do stáří... ;)"ve všech smyslech" : zatím to byly jen dvě věci... ;)


Diana
06. 10. 2014
Dát tip
Asi ve všech smyslech, ale zejména pokud jde o kategorii "dětem". (A ještě špatný pravopis. Správně se něco stvrzuje). Ale Smetanka Lékařská, dcera Kozlíkova je docela vtipné.

Hrušková
06. 10. 2014
Dát tip

V jakém smyslu? :)


Diana
06. 10. 2014
Dát tip
:-) To si děláš legraci, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru