Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Situace se nemění

06. 10. 2014
0
1
427

Situace se nemění

Jsme jako nekonečný příběh lásky, který proplouvá mezi stále stejnými problémy.

Ty se opakují, s pravedelností tlukotu srdce a vrací se, tak jako ozvěna našeho života.

Já, z výšky a s nadhledem svých prožitých let, už dávno netoužím měnit, předělávat náš svět.

Hledám jen svůj klid, štěstí, porozumění a spokojenost.

Už od nepaměti lidstvo touží po spravedlnosti, ale pakje rozhořčenosmutnou skutečností,

že pravda a soudnost je zašlapávaná do intrik a osobních válek.

Kde tedy asi začít?Nejlépe u sebe samých. Od zítřka zkusme tedy žít podle svých oblíbených vzorů.

Idea rovnoprávnosti a vyváženosti mezi pravdou a lží. Tak tí si tedy nejsem tak zcela jist.

Jestli se námto   podaří, když náš celý svět už je bohužel zkorumpovaný na všech postech.

Nevěřím, že se to někdy změní. Jak říká kyvadlo : Tato situace se sama od sebe nezmění.


1 názor

smyčka
06. 10. 2014
Dát tip

.....pak je, rozhořčeno  smutnou, mezera po ?.... tím, nám to...na tak krátký text dost překlepů.

Píšeš, že se díváš z výšky a s nadhledem. Kde ten nadhled je?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru