Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plecháč!

15. 10. 2014
3
7
890
Autor
Sal Paradise

... a je mi jedno 

co si o tom  říkaj 

víly někde 

na obežný dráze...


prostě je nedostatek
 
alikvotních rejstříků

varhan

 ročovské baziliky


Hic Rhodus, hic salta

Tak tak Jene!


Neckerova krychle,

mi padá na hlavu 

a taky už vím

kdo chytá v žitě!


štírka 

slávistka

má štěstí

ještě se nenarodila

a nepoznala Marind-animy

z nový Guiney

Pak řekne mami

jdu za holkama

a celý kognitivní stádium 

bude v kuřátku


Ale i tak 

těším se na suprový koutky

na Letný

ty dětský s jábama 

s čátama


s Kristýnou...


7 názorů

Kolobajda
21. 11. 2014
Dát tip

Ano, Sluneční Ráji! Každý má jiný vkus. Já - i když založením romantik, žiju v realitě. Tož přestanem špičkovat a budeme si dál žít tak, jak každému vyhovuje.

Life is life - you never know, what can happen to you! Good luck!


No tak by to bylo špatně. Já svou tvorbu beru jako věci (myšlenky, osoby, pocity), který mám v hlavě a prostě to nechám vytrysknout... Netvrdím, že to je správný nebo dobrý... ale je to ze mě... ;-) Naopak mi to přijde přirozenější, než se snažit o konstrukce typu "zapadá luna, nad stříbřitým jezerem fouká svěží vánek..." etc., což tady praktikuje dost lidí... Ale de gustibus non est disputandum ;-)


Kolobajda
21. 11. 2014
Dát tip

Ano, originalita cizích slov - vezmu naučný slovník a našpikuji to málo známými výrazy - a ještě to dám do veršů a rýmovaných!


Všem díky za postřehy ;-) 2 Kolobajda: Nesmysl je to protože nevíte, co je to Neckerova krychle, neznáte Ročovskou baziliku, ustálená latinská rčení, kulturně-sociální studie o Marind-animech či co? :-) 


Kolobajda
21. 11. 2014
Dát tip

Jen houšť! Čím nesmyslnější, tím lepší - nebo ne?


Hrušková
16. 10. 2014
Dát tip

*


Josephina
16. 10. 2014
Dát tip

takovejch víc miniatur zapasovanejch do sebe, cizí slova ruší, ale jistá originalita by tu byla *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru