Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 33

19. 10. 2014
14
19
2320
Autor
Kočkodan
Hloupý kdo dává... Hloupý je ten, kdo dává, kdo nebere však ještě více, říká si potichu strakatá kráva, když vidí sedláka s hromadou píce. Hnout žlučí Tchyně mu zase hnula žlučí, poznámky měla silně rycí, do bráchy majora proto hučí, ať jednou přijde s tarasnicí. Hodit ručník Do manželství hází ručník, s právníkem jedná o rozvodu, žena mu zničila srdce a žlučník, dostal i kvůli ní na plíce vodu. Hrát na nervy Teenager mamince na nervy hrává, z té bude pomalu psychická troska, flákání, mejdany, alkohol, tráva, dcera je skutečná virtuózka. Hrát první housle Doma první housle fidlá, i když to nejsou Stradivárky, zelenou hmotu na talíř kydla: Sežer ty starý párky! Hrát si na vlastním písečku Každý si hraje na vlastním písku, jeden z nich trošičku trpí svrabem, Pavlík teď odběhl pro kus řízku, Péťa se ještě pachtí s hradem. Hřebíček do rakve Myši jí okousaly cvičky, byly tak příčinou záchvatu zlosti, hned kouří hřebík do rakvičky, protože propadla závislosti. Hryzání svědomí Špatné svědomí ho hryže, na lůžku byl s jednou slečnou, došlo však k protržení pryže, vzal starou gumu, předválečnou. Chodit spát se slepicema Žena mu chodila s drůbeží spávat, to těžko snášel Ilja Hurník, on stále nedovedl chápat, čím ji tak přitahuje kurník. Chválit den před večerem Nechvalte dne před večerním časem, rodině připomíná děda, někdy se otrava zkaženým masem přihodí nejen u oběda.

19 názorů

Kočkodan
16. 11. 2015
Dát tip
Lenko díky. Jsem rád, že to tak bereš. A nic z toho opravdu není o tobě, vždyť jsem tě tenkrát ještě vůbec neznal.

Lnice
16. 11. 2015
Dát tip

No toto je ale opravdu humorné, dal jsi to do správného tématu!


Kočkodan
16. 11. 2014
Dát tip
Vylouceno zcela není, ze ví neco o plození.

Antoncek
16. 11. 2014
Dát tip

co to bylo za prcgumu,

snad ne z Hrádku nad Nisou?

Filosof nad nad flaškou rumu

vytasil se s premisou:

 

stříkneš-li kapánek vedle....

vznikne třeba kluk jak jedle.


Kočkodan
25. 10. 2014
Dát tip
Kdyz ty mi, Jirino, prisoudís bravuru, to je jak zpívání andela na kuru. (úsmev)

Teenager mamince na nervy hrává,z té bude pomalu - A TADY JSEM SE FAKT VYDĚSILA!

Ale na konec jsi to zvládl bravůrně :-))


Kočkodan
22. 10. 2014
Dát tip
Dekuji vám, kolektive mých ctenáru. Vasim komentárum se mojí zlucí nepodarilo pohnout ani o milimetr. Zdá se, ze na rozdíl od gumového peciva se nekterým gumové ctyrversí zamlouvalo. Diana: Cas jiz odvál mámy chmury, úsmev sídlí na tvém retu, dcera kasle na fraktury, skelet se má krásne k svetu. Evza: Vybral jsem slepice, jako i ty, mezi své osobní favority.

rybkaH
21. 10. 2014
Dát tip

achjo, kočičáku- to tvý svědomí mě dostalo:))) děkuju za rozesmání v podzimní depce:)*


Hryzání svědomí u mne vede. Pak ještě chodit spát se slepicemi. Asi bych mohla jmenovat i další.* Prostě super.


per_zay
20. 10. 2014
Dát tip

*!*


Michelle B.
20. 10. 2014
Dát tip

:-D Prostě a jednoduše opět skvělé :-)


Markel
20. 10. 2014
Dát tip

hrát na nervy a hryzání svědomí :-)) nejvíc *


Nami 99
20. 10. 2014
Dát tip

Hryzání svědomí - supééér.


Josephina
20. 10. 2014
Dát tip

ty si ale vymejšlíš!


Petr.II
19. 10. 2014
Dát tip

*


Diana
19. 10. 2014
Dát tip
Hrát na nervy! - jednička! *** Když moje dcera byla malá, tak tehdy vážně do sytosti na nervy příbuzným všem hrála: truc kluka byla, lámala si kosti!

Čudla
19. 10. 2014
Dát tip

/*


smyčka
19. 10. 2014
Dát tip
Hrat na nervy ***

Špatné svědomí ho hryže,na lůžku byl s jednou slečnou,došlo však k protržení pryže,vzal starou gumu, předválečnou.....není nad ty s vůní../***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru