Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

26. 10. 2014
7
13
1004
Autor
oleandr

Jen zvuky deště

provádí mysl kraji

vlastní intonace

 

s jejími takty

 

sdílené enklávy dějů

se mísí s vjemy

existence.


13 názorů

j.nikdo
21. 11. 2014
Dát tip

Myšlenkově zajímavé a náročné dílko...*


oleandr
19. 11. 2014
Dát tip

jo, jo ... čím déle píšu, tím je to kratší


smyčka
27. 10. 2014
Dát tip

....jen to chtít najít


A.H.
27. 10. 2014
Dát tip

To, že tomu zrovna ty nerozumíš, ještě nedává tušit, že je to dílo o ničem.


witt
27. 10. 2014
Dát tip

*


oleandr
26. 10. 2014
Dát tip

na dokonalé rýmy jsem si nikdy nehrál a nehraju a píšu tak, jak je mě vlastní vis dílka z minulosti

měj se a díky za komentář

a zajíc to taky mimochodem pěkně popsal...


helgard
26. 10. 2014
Dát tip

hmm tak to jsem z textu neměl nejmenší šanci pochopit....vidíte, když to napíšete jako jednu srozumitelnou větu je to super a dal bych tip....jakmile to zabalíte do těch nesrozumitelných egilovin a sraček okolo, je z toho nudný a zcela neuchopitelný text....a mezi námi vybral jste si nesmírně těžké téma...napsat báseň -myslím tím opravdovou báseň - na téma naslouchání dešti a sobě samému, tak to by byla práce hodná mistra. Na to bych si fakt netroufnul a to si umím s básněmi pohrát třeba i celé dny, abych vychytal rýmy k dokonalosti. 


oleandr
26. 10. 2014
Dát tip

je to o naslouchání deště, sebe a zároveň to všechno co je okolo nás...

 


helgard
26. 10. 2014
Dát tip

já bych si poslechl hrozně rád autora o čem to je....protože tomu nerozumím ani zbla :-))))) názor čtenáře je tady platný asi jako kdybychom komentovali zranění třetí osoby při čekání na lékaře...ne opravdu napište mi pointu pokud to nějakou má ať vím, poezie to není, příběh to není, nevím co to je ale zajímá mne obsah slovy autora. 


Hrušková
26. 10. 2014
Dát tip

:) *


Když se na to dívám znovu, řekl bych: příliš abstraktní.


Mě se to celkem líbí. Krajina v dešti. Tedy krajina vlastní duše, jež vnímá dění kolem (déšť) a zároveň si uvědomuje sama sebe (svou smrtelnost? spřízněnost s děním ve vesmíru?). Dílko provokuje k přemýšlení, osobně bych však asi spíše některé obrazy ještě poněkud rozvedl, přijde mi to až příliš zestručněné. 


helgard
26. 10. 2014
Dát tip

o čem to dílečko je? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru