Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odrazy obrazů

26. 10. 2014
1
8
997
Autor
helgard

Naprosto primitivní a řemeslně ubohé zamyšlení nad jednou zajímavou a neustále se opakující vlastností člověka....
Nic pro čtenáře poezie. 

Báseň : Odrazy obrazů
Básnická sbírka : Takovou sračku zařadit do sbírky to bych musel být úplný Egil..:-) 
Autor : Petr Kysela
 
Na keři šípkovém, plody rezavé nabízejí chutí paletu
přes všechna plachá podobenství se jimi musíš zabývat  (chceš-li)
na krku náhrdelník z podzimu, který předal vlaštovkám touhy léta
neexistuje závora přes cestu života, když otevřenými očky sleduješ mapu
nakonec se opláchneš vodou z potoka, která napájí ty šípky
a vlaštovky...a vlastně díky ní rezne i ta závora....
 
© Helgard 2014

8 názorů

helgard
27. 10. 2014
Dát tip

Ahoj Evženie, proboha zkoušíš mé ego? :-)))) ber to jako extrémní úlet. Malou návštěvu světa blbečků jako je oldjerry, A.H., smyčka, egil a mnoho dalších - no prostě celá ta parta primitivů kořících se vzájemně svým chorým představám o tajuplné symbolické poezii s takovým množstvím podobenství, že už v jejich "dílech" na poezii nezbylo místo.........dík za návštěvu.


Dal jsi to sem proto, abys byl ubezpečen, že to je sračka nebo aby tě někdo přesvědčil, že není?

 


helgard
26. 10. 2014
Dát tip

velmi pravdivé...velmi až strašidelně. 


Santi€
26. 10. 2014
Dát tip

Literární server, a tam se spláchne kde co, pane.


helgard
26. 10. 2014
Dát tip

Je to nejubožejší sračka jakou jsem kdy napsal takové kategorii říkám egilovina...text který můžete číst odkud chcete kam chcete protože nedává smysl....jediné umění je u něčeho tak nudného vydržet. napíše to kdejaký primitiv...Nezlobte se ale tohle má být server na poezii a ne žumpa sraček.


Santi€
26. 10. 2014
Dát tip

není to sračka!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru